hétfő, augusztus 02, 2004

PannonGSM - FUNTel

Ma regel kaptam egy üzit, amit sajna pénteken postáztak nekem SOS, high importance, kékvillogó, tülkölés flag-ekkel, és azzal a tartalommal, hogy azonnal válaszoljak, mert ráadásul aki küldte az nem lesz benn hétfőnkedden ... ez egy szállásfoglalás lett volna, baromi jó áron, horvátországba ... remélem azért még meg lesz szerdán ...

Ja .. hogy mi köze ennek a pgsm-hez? ... ahham ... hát csak annyi, hogy felhívtam bátyám, hogy mi a baj, aztán nem vette fel, hagytam neki hangpóstán, hogy híjjon vissza, erre amint leteszem hív egy ismeretlen szám, hogy ki vagyok és miért kerestem? ... mondom én aztán senkit, kérdezte, hogy milyen cég, mondom, hogy milyen, erre mondja, hogy ő milyen cég, és kiderült, hogy bátyóm cége, és az egyik kollegája volt. mondom neki, hogy akkor itt valami miszkalkuláció volt a rendszerben, mondta, hogy lehet, hogy elütöttem egy pár számot mert hasonlít a száma az övére (5 szám különbözik a 7-ből) ... namindegy, leteszem, erre hív bratyó, hogy hagytam a hangpóstáján üzenetet, hogy híjjon fel ... erre mondom neki, hogy én csörgettem vagy x-szer, mondja, hogy nála meg nem csörgött, csak jött a beep, hogy hangüzenet ...

Felhívtam most P-t mégegyszer, hogy ellenőrizzem a bug-ot, megint a másik srác vette fel, felhívtam bratyót a vonalasán, ott felvette, közöltem neki, hogy töröjje az összes átirányítást, megtette, így kiderült, hogy a PGSM rendszerében nincs hiba, hanem valszeg valaki szórakozott Árpi telefonjával, oszt átirányította a hívásokat a másik csóka telójára 8) ... ezt a szar poént 8) ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése