csütörtök, augusztus 12, 2004

IT Arhitect

Na ... vettem szvicsot (eternet switch-et) meg hálókártyát ... oszt rájöttem, lehet, hogy a szervergépben a végén 3 hálókártya lesz 8)
Switchből is volt vagy 5-6 fajta, én szépen megnéztem mi mit tud aztán a kéket választottam 8))))

kéne keresni progit ami segít abban, hogy Csabi internetét és az én internetemet, úgy tudjuk összekötni, hogy az ő netét én csak akkor "használhatnám" amikor ők nem töltenek le, és vica versa ...
tehát vmi olyan progi a két kimenő szerveren, ami annyit tud, hogy macadress vagy ip mask alapján eldöntené, hogy melyik kérés honnan jött, és tudná a csoportokat priorizálni ...
Így ha egyikünk nem használná a netet akkor 768+512 lenne a letöltési speed ... márha végre bekötnék hozzám a netet ...

Meg még asszem azt is meg kellene oldani, hogy két szerver legyen a hálóban összekötve ... hogy mindkettőnknek saját dhcp-je legyen ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése