hétfő, augusztus 09, 2004

Barom ...

Azvótam ...
Főleg ahogy így utólag belegondolok .. meg baromi mázlista ...
Történt ugyanis, hogy muter kitalálta, hogy hétvégén vigyem el őt kőbányára a Moszkva tér érintésével ... mondom jóvan. Moszkva, vérmező út ... tudátok az a domb ... miután túljutottunk a várfok úton, muttos kitalálja, hogy ácsi, ott kellett volna balra menni ... mondom fasza, megfordulok és szépen visszamegyek .. nem is jött senki, megfordultam, gáz, megyek fel a dombon ... egyszercsak a sávomban szemben egy trabi ... majdnem megdudálom, hogy mi a kurva annyát csinál, mikor eszembe jutott, BAZZEEEE EZ EGY EGYIRÁNYÚ ÚT, SENKI NEM LÁTJA HOGY JÖVÖK ÉS MINDENKI GYORSAN JÖN. jajj .. Amint ez végigfutott rajtam, hirtelen feltűnt vagy 10 kocsi, velem szemben mind a két sávban .. bassza ... na mindegy, egy nagygázzal gyorsan besluttyantam a várfok utcába. Anyut kicsit fel kellett mosni, Kriszti meg közölte, hogy ő tdta, hogy egyirányú, de nem mert szólni mert úgyis beszólok neki, hogy tudom 8) ... egyemmeg a csöppem ... naszóval szerencsére megúsztuk ... de ezt nagyon elbalfaszkodtam ... ebből lehet tanulni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése