hétfő, augusztus 23, 2004

LagZee

Na a lagzi .. az valami nagyon jó volt ... táncoltunk ökörködtünk kajáltunk rengeteget ... merem állítani, hogy szinte a legjob lagzi amiben voltam ... kíváncsi leszek a képekre ... sajna ugye ide már nem tudtam hozni a kis fotómasinámat mert nem volt neki delej .. 8( ... és még történt egy kis baj .. négy munkatársunk hajnali egy felé mentek haza és a 2/a szödligeti leágazására sodródtak, és fejjel lefelé kötöttek ki egy árokban a két hónapos mazda hatossal 8( Szerencsére a gép erős, és senkinek semmi baja nem lett, ahogy láttam a kocsi is "csak" kívülről horpadt meg ... meg betört egy-két ablak ... de a lényeg tényleg az, hog ymegúszták ép bőrrel ... de hogy az a lehajtó mennyire faszul van megoldva .. mikor mentem értük segíteni, akkor énis majdnem kisodródtam, mert az út kanyarodik balra, és ha az ember kicsit is nem figyel és egyenesen megy tovább akkor már a leágazásban van benne ... az meg egy éles kanyarral jöl le a főútról ... a felfestés már szinte nem látszik, csak egy-két jelzőtábla ... ráadásul az eső is szemerkélt úgyhogy nyálkás lett az út ... ehh ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése