kedd, augusztus 24, 2004

Ma

Beugrottam a Clew-be masszázsra, közben telefon, kiderült, hogy a HVB bankban előre kell fogllni a kunát 8( ... grrrr ...
Beugrottam Katyuhoz, gyorsan vettem egy Ixus500-ast meg egy 512-es CFkártyát. Mikor próbálgattam kicsit ellenérzéses volt ... talán amjd alakul ... Aztán átmentem Bungihoz leadni a verdát. Amíg vártam Zs-re (ő jött értem, hogy kivigyen a Pannonba) addig benn ültem a kocsiba .. de Bungi kutyái úgy működtek, hogy ha akár résnyire is nyitva volt az ablak vagy az ajtó, ők ott voltak és ugattak szakadatlan 8) ... marhakutyik 8) ... Palpival a szokásos SodexHO helyett inkább Mekiztünk egy gyorsat, főleg azért, mert már cirka 3 óra volt ... egész nap nem csörögtem fel a hvb-t ... 16:05-kor jöttem erre rá ... 16:00-ig voltak ... basszus ... namajd holnap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése