hétfő, augusztus 02, 2004

Hétvége

Na eljő az idő hétvége projekt indul, vetétől elindulva felcsörgöm Krisztim, hogy megyek érte, közbe hív Anyu, hogy szedjem fel a barátját a délinél, mondom fasza, hugom hatkor végez az asztóriánál, én jövök a 16kerből, megyek a hegyalja útra, szóval egy ilyen szép kunkori ívvel mindenkit összeszedek. Azért kicsit morcos voltam, mert nagyon ki volt számolva az idő, persze legnagyobb dugó, nincs légkondi, de van zene 8), pisilnemkell, araszolunk ... na elérem a hegyalja utat, fel kéne jutni a tetejére, lépésbenmász, kocsim elindulásnál mindígrángat (kuplungszerkezetben valszeg bugnak levés, majd cserélésre érés, demég nem) hugyhólyagom majd leszakad, egyre jobban dől rólam a víz, felérek a tetőre, kicsim bepattan, sajna náluk nem tok csövelni mert a biztonságiszakemberfőkartásnaknek nem szabad hogy idegen embereket beengedjen vizelni, szóval izzadok, de nembaj, majd a bah csomópontnál benzinkúton leengedem ami már fáj, kincsem bepattan, elindulunk, kurvasokautó, tötymörgés, én következő keresztuccánál jobbra leakarás menés, de rábaszás mert behajtani tilosnak levés (ami legkevésbé érdekelt adott szituációban) de jöttek ki kocsik (ami azért mégis csak érdekelt), ráadásul mellettem bunkóautós látja hogy sietek, és már kékül a fejem, de majdnem nemengedett vissza a sorba, DE ÉN VAGYOK AZ ERŐSEBB MEG A GYORSSABBB BAZZEG! megelőztem (mpfha, megaláztam), következő utcán be jobbra, szerencsére parkosított terület fákkal, fák közé kézifékkel, járómotormellet kocsibólki, és három percig 80 bárral fa kettéhugyozása ... aztán visszaültem és köszöntem kedvesemnek, mert addig meg se tudtam szólalni. Naszóval, ilyen idegállapotban (bár már kicsit nyugodva) mentem a délihez, megállok, hívom Zolit, hogy holvan. "Már a vonaton ülök, ha előbb hívsz akkor még ott vagyok". Defasza, akkor anyu jól lebeszélte, na mindegy, rüki, tovább asztória, hugomért. Hihhetetlen mázlival találok egy parkolóhelyet a Deák felé megállok, várjuk hugit, megérkezik, beül, sluszkulcs, KÍNSZENVEDÉS .. nemindulás, na akkor agyam eldurranás kicsit, higgadtan megint próbálás, semmi, fasza, "egésznapos elektronikai basztatás leszopta az akut", hogy szakszerűen kifejezzem magam. Egyből teló Csabinak, aki (mertegyédespofa) egyből ugrott, és jött ... volna, ha közben egy percre rá nem indult volna be a kocsi. Visszahívtam, hogy mostmá akkor nejöjjön mert talán már hazamegyünk vele. - Hozzáteszem Hugomnak programja volt velencén, tehát üszkve időre mentünk. szóval még az is stressz. - Állnék ki a parkolóból amikoris levettem a lábam a gázról az egész gép lefullad. ÚÚÚbazeeeee ... "alacsony a feszkó oszt nem tartja rendesen a gépet" mondomén ... na akkor úgy kell hazamenni jól, hogy ne essen ezres fordulat alá a motor, ergo nem hagyni alapjáratra futni mert aláesik oszt megáll, gyk folyamatosan nyomni a gázt. Ez jól is hangzik amíg valaki nem csinálja. Ugyanis mivan a piroslámpákkal? ... na? ... megmondom jól: reflexből kell csinálni, mert forgalmi helyzetekben is ezt kellett művelni: Kuplung padló, Gáz padló=6000fordulat, Fék padló + kézifék=kocsi megáll (utasok megnézik, hogy mennyire szép a szélvédő belseje), ezalatt fordulat visszaesik 1000-re, gázra visszaláb, tart 1000-en. Aki mögöttem jött szerintem azt hitte, hogy digitális a fékem (fog-nemfog), meg menőzök a gázzal ... szóval kínszenvedés volt hazáig, jobbláb sípcsontmellettiizomgörcs, balláb combizomgörcs. Namármost útközben még felhívtam Csabit, hogy "Bundzsi" (a környékünkön lévő szerelő) ráérne-e erre ránézni (hogy nem tartja meg a fordulatot), párperc, csörgések, ráér, jó akkor mondom találkozzunk ott. Odamegyek óvatosan lelépek a gázról nagyjából 500-on tart a gép de le akar fulladni ... motorház fel, Bundzsi megmozgat egykét dolgot .. wrííím .. 800-on stabilan jár a motor ... namondom fasza .. majd ezt felülvizsgáltatjuk, de nem most. Megköszöntem a téves riasztásra történt gyors reagálást, és továbbáltam. (A csávó első dolga volt, hogy lefikázta a kicsikocsimban lévő k-Jetronic motort. Oké, szar, régi, de nekem ez van .. oké?) Namindegy, haza, gyorsan becuccoltunk amikor hugi szarul lett .. oszt csak addig görcsölt, hogy nem jött mégse velünk, hanem csak szobaton du. csatlakozott hozzánk. Mi meg bevágtuk magunkat a gépbe, és bazi nagy hangerővel, szépen, pontosan dübörgő basszusokkal, Prodigyvel a mélyládában lehúztunk Gárdonyba.
Krisztim egyik ismerősének a nyaralója, de valami űberszép ... na ott voltunk, strandoltunk, Tikal-oztunk, etc, etc, aztán hazajöttünk vasárnap ... Jó volt ... tetszett ... csak az az induláskori stressz ... az nem kellett volna ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése