péntek, augusztus 15, 2003

Tegnap este ...
Megnéztem a wartyogómat, és ott volt a szemüvegem .. az ülés alá becsúszva ... szerencsére nem lett karcos 8)
Csaba megkért, hogy menjek el segíteni neki pakolni számítógépeket .. mentem is, hisz ő is segített nekem sokszor ... Fölcuccoltunk, második emelet, be a liftbe, elindulunk lefelé, poénból rugózok egyet, lift megindul majd dörren egy rohadt nagyot ... jessz ... leszakadt, vagy leblokkolt .. csöngetünk, nem csöng, Csaba tudja a telszámokat, nem lehet bekapcsolni a telóját mert annyira lemerült, a liftben lévő budapesti telefonszám 1-essel kezdődik, tehát már nem él, felhívom a 198-at, mondom a cég nevét, már nem létezik ... 40 fok ... meleg fülledt ... kicsipici pánik, aztán a csöngő mégis csak beindult, jöttek, mentettek, pakoltunk ... lenéztem az egri borozdába ahol BNet-es arcok ültek, körbenyaltam az arra érdemeseket, és már mentünk is tovább ...
Gyors nap volt .. de jó nap volt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése