kedd, augusztus 12, 2003

Félek ...
Nem kéne ... De valahol, ha az ember egy nap kiad a kezéből több mint egy millió forintot készpénzben és kételyei vannak, akkor azért megérthető ez a félelem ...
Reggel 9-kor ébresztett Attila a szerelő, hogy 10-re mehetek, meg lesz az eredetiségvizsgája a kocsinak. Odamentem, nagy A minősítést kapott, tehát minden korrekt vele. Odaadtam a srácnak a foglalón túli részt, 720 ezret ... megszámoltuk, írtunk egy adásvételit, aláírtuk, tanuk, jónapot. Atti mondta, hogy ad egy telszámot, ha olcsóbban akarok biztosítást kötni. Felhívtam, du 2-re az erzsébeti mekibe találka. Yo. akkor még volt több mint 2 óra addig, menjünk át az elektromos gyerekhez. Átmentünk. Elmondtam az igényeim: Kerüljön bele elektromos ablakemelő, a riasztó húzza fel az ablakot, működjön a riasztó és a központi zár, mivel nem nagyon akartak menni, pedig állítólag van benne. Ezen felül a csomagtartóba készítsenek elő egy erősítőnek helyet, kábelezzék oda a tápot, a DMP3 DH-at és a Carhost-ját meg a kábelét szereljék be. Rövid fejszámolás 70e. Pici csend, huhh ... Yo, ebben még benne van egy elektronikai átvizsgálás is. De ugye nincs nálam a DMP3 cuccos, mert este okosan kiraktam. Na, hazamentem érte, kajoltam, Krisztivel nyugtatgattam magam, hogy ne legyek ideges, vissza, odaadom, ekkor mondja a srác a frankót. Régi a riasztója, és ha bármilyen baja van akkor nem tudják beüzemelni, mert nincs szervize. Fasza. Tehát ha nem jó a riasztó, akkor 15e - 28e ig állnak rendelkezésemre megoldásokkal ... A központi zár, ha mégse lenne benne, akkor ajtónként 4500 huf szereléssel ... Tehát, 5 ajtó (legyen akkor már csomagtartó is) 22500 huf. Tételezzük fel akkor, hogy kell a riasztó is akkor az még 30e ... Tehát 50 ... Na jó, megéri, mert akkor ez is rendbe lesz. De akkor is ... Azért van bennem félsz ...
Na két óra, hívom a csávót, hogy mindjárt ott vagyok. Két pillanat alatt elmagyaráz mindent, hogy lesz nekem jó, Bonuszba nem tud tenni, mert már vizsgálják, úgyhogy rizikós, de ha anyum az üzembentartó, akkor olcsóbb ... na két perc, felhívom mutert, mondom neki, hogy ha ő, akkor 80 helyett 60 per év, és milyen jó lenne, és neki semmi t nem kell csinálnia, ráadásul ott se kell lennie ... Szóval megkötöttem, ezt is, de olyan gyorsan történtek a dolgok, hogy utána fél órát csak kolbászoltam, elmentem OTP-be felvenni még zsét, meg beültem a mekibe kicsit kajolni, hogy lenyugodjak ... Szóval nem egyszerű, de remélem, hogy ha vége az egész procedúrának, akkor úgy fogok ezekre az írásokra és napokra tekinteni, hogy feleslegesen aggódtam, hiszen nagyon fasza kis kocsi fekszik a seggem alatt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése