hétfő, augusztus 11, 2003

Na ez se volt semmi ...

Szóval a mai nap ...
A tervezett dolgok úgy alakultak, hogy elmegyek könyvelőhöz, magamhoz veszek egy szép adag zsugát, aztán felhívom a szerelőt, hogy milyen kocsit talált nekem ...
Ehhez képest, már szombat-vasárnap úgy alakultak a dolgok, hogy Csabám beígért nekem egy "DH-201"-est. Ez egy CD-s autórádió... de olyan, amit a Dension gyárt, aki az MP3-as autókütyüketyerémet, és ez a gépezet meg tudja "hajtani" az én régi kis cumómat, és levehető előlap meg minden... Ehhh sokat pofászok.. Olvasni róla ITT lehet. Gondoltam viccel, meg csak ugrat, hisz elég sokba kerül ez a kütyü ... na mindegy kancikancov, reggel, - mivel arra mentem - bevittem Csabit dolgozni, és láss csodát, már meg is kaptam a kis édest 8).
Reggel hívtam az okmányirodát, nálunk szerencsére nem kell heteket várni, hanem egy nap alatt megvan (megyek, átírják), jee mondom sirályságos, felhívtam a könyvelőt, hogy mostaztán megyek 11-re könyörtelenül. Kicsit elszabtam az időt, ezért elugrottam a bankbe, kezem közé kaptam egy vastagabb köteg zsetont (nevezzük, csak Misi-nek, "kituggya miért" .. 8) ), kimentem a könyvelőhöz, odaértem 20 perccel 11 előtt, olvastam FHM-et, lazítottam, bementem elhoztam a papírjaim, utána felhívtam Dergecz Attit, elmondta, hogy jónak tűnik a Vectra. Mondom, akkor kimegyek oda oszt meglessük.
Ahaum. Kiértem, egy "háde cigán gyerek" kinézetű gyerek ott ül, Atti félrehív, elmagyarázza, hogy a srác sürgősen el akar adni egy Audi 80-ast ... Hm, mondom megnézem ... Megnéztem .. szép, fekete, motorja jó állapotban van ( bár kicsit sok az a 250e km 8( ), beszélek ipsével, elkezdte a szöveget, hogy "Hát nekem a börzén nyóc kilómbá’ volt, még ráköltöttem vágy igy százást, dé máximum áron ádom .. ázáz nyócért" Ihh mondom ez gyors, mondtam neki hunyok rá egyet. Jó, ipse el, én Attival tovább megnézni a "sötétkék Vectrát" ... Na igen, ez erősen ezüstös volt, aztán a kasztnia se volt túl rózsás .. Istenem, tévedett .. lehet, hogy az alja nem volt annyira szétesve mint annak amit már majdnem megvettem, de amúgy nem nyerte meg a tetszésem... Szóval beszélek Attilával, hogy szerinte mit tegyek? .. aszongya alkudjak a nyolc klóból, aztán vegyem meg az Audit, mert arra még max 150-et rá kell áldozni és akkor kb. 1.1Millát fog érni a gép. Hm... Jó... Telefonálgattam, érdeklődtem, de mindenki azt mondta, hogy az Audi azért mégis csak egy klasszissal feljebb van mint a Vectra ... úgyhogy felhívtam a csókát, visszajött a műhelybe, és 770+eredetiségvizsgálat- ért "megvettem" ...
Pontosabban még csak 50e-ért lefoglalóztam, holnap kerül eredetiségvizsgára, aztán egy hétig bütykölik és lesz egy szép fekete Audi 80-an, kétezres motorral, injektorral... közbe bele fog kerülni még elektromos ablakemelő, meg meg lesz csinálva a központi zárja és a riasztója.

Félelemmel, remegő gyomorral, kissé nyugtalanul, izgulva ... De talán úton van a dolog ...
Ha átmegy a vizsgán, akkor megkötöm a kötelezőt az Argosszal, elmegyek átíratni, és ha minden úgy megy, ahogy akarom, akkor jövő hét végén már ezzel megyünk le Balatonra ... 8)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése