péntek, augusztus 08, 2003

Felhívtam a szerelőt, hogy majd hangtechnikai kábelezést is kérnék, azt mondja, semmi gond, majd átmegyünk az elektromos csávóhoz, aztán majd megdumálom vele, hogy mit és hogy szeretnék, de akár rá is bízhatom 8) ... aztán feltett egy kérdést:
"Még nem késő lemondani a kocsi vételt?" ... meglepődtem
"Szerintem megoldható, miért?" ... kérdeztem, mire azt a választ kaptam, hogy egy sötétkék Vectra érkezett hozzá, amit elad a gazdája 740-ért (amiből azért szerintem minimum a 40-et le lehet alkudni), és hétfőn kipróbálja, aztán 10-fele hívjam fel, hogy milyen a gép, és ha jobb akkor szerinte inkább azt vegyem meg. Hát ha annak a segge nincs így elrohadva (hopeso semennyire) és a motorja is legalább ilyen jó, akkor tényleg jobb lenne ...
Hm ... Kettős érzelmek, de nagyon korrektnek tűnik a csávó, és eddig semmi olyan nem volt, hogy valami gyanús ... vagy nem tetszett .. (nem úgy mint múltkor fater szerelő haverjánál ...)

A mostani kinézett gazdájával meg épp megbeszéltem, hogy hétfőn visszük eredetvizsgára a gépet ... 8) ... na majd meglássuk ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése