hétfő, augusztus 18, 2003

Hétvége további része a munkáról szólt.
Garázst renováltunk. Szombaton kipakoltunk minden sz*rt, falapokat, törött íróasztalt, macskacsontvázat és vagy 20 kiló port. Kicsimmel takarítottuk, aztán este hatkor már egész üres volt. Kimentünk még akkor Baumax-ba, vettem cementet, kábelt, kapcsolókat, elpattintottam 17 ezret. Másnap reggel kelek kilenckor, épp tíz perce bútolok, mikor fater felhív telefonon, hogy menjek már ki mert nem bírja egyedül. jeee kimentem, oszt közöltem vele, hogy mi a fasznak kapkod én még kiviszem Krisztim dolgozni, úgyhogy még egy óra mire jövök. Majdhogynem ő volt megsértődve ... Na mindegy, kivittem kicsim, beugrottam Bauba még egy pár cuccér (többek között még egy zsák cementért) aztán mire hazamentem be is lett betonozva a garázsban éktelenkedő lyuk. Utána kijavítottam az egyik kiszakadt oldalfalat, betonoztunk új cölöpöket, csináltunk ajtót, este hétkor végeztem. A kezem azóta is fáj, de most már sokkal jobban néz ki a garage. Végre be tudok majd állni a kocsival anélkül, hogy félnék, hogy meghúzom az oldalát, vagy koszos lesz a ruhám ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése