szerda, augusztus 13, 2003

Na a mai nap is jó rohangálós volt ...
Reggel felhívtam a főnököm, hogy mehetek-e hozzá számlázni ... Mondta igen, jeee. Be is mentem, számláztam, aztán felhívtam az okmányirodát, hogy mi kell ahhoz, hogy anyám legyen az üzembentartó, pontosabban, hogy mi kell azt tudtam, egy nyilatkozat ... de, hogy mi legyen rajta azt nem tudtam. Lediktálta jól. Kaptam magam utána elmentem az új könyvelőhöz a megbeszélt helyre, átadtam a papírokat.
Hehe. leparkoltam a kocsival, mögöttem állt a könyvelő kocsija, átraktuk a cuccot, és még pár szót váltottunk, mikor jön egy kis figura, oszt a kocsim rendszámát nézve elkezd nyomkodni egy ketyerét ... kiugrok, mondom "halló itt vagyok az meg az én kocsim!". Megszeppenve rámnéz, "Én nem is akarom bántani a maga kocsiját", oszt megbeszéltük, hogy nem büntet meg .. 8) .. rendes fószer volt, nem szórakozott.
Na kancikancov, mentem vissza anyu munkahelyére, hogy megírjuk a nyilatkozatot, így is lett, tovább a papírral az okmányirodába, egy ember volt előttem, megvettem az illetékbélyeget, úgyhogy mikor sorra kerültem, mindenem megvolt, hogy gördülékenyen menjenek a dolgok. A nő, mikor visszajöttem a tulajdonszerzési adó befizetését igazoló csekkel, kiállítja a papírokat, de a rendszám megadása után a "Mi? ... Milyen korlátozások vannak ezen a rendszámon?" .. Kicsit ledermedtem .. Egyből az jutott eszembe, hogy a cigány gyerek valamit csinált a kocsival, oszt gyorsan elpasszolta, a szerelőm meg a cinkosa ... huhh nem így lett ... Régebben benzin/gáz üzemű volt a kocsi, és most át lett állítva csak benyásra ... Leizzadtam ... Naszóval tárcsázom az autóvillamossági csávót, erre kiírja a telefonom a nevét. Hoppá. Régebben már ajánlották nekem, úgyhogy örültem. Közli, hogy megcsinálták a riasztómat, a központi zárat és már épp épül bele az elektronyos ablakemelő. Madarat lehetett volna velem fogatni. Fel is hívtam a szerelőt, hogy meglesz nemsokára a kocsi, úgyhogy jó lenne, ha jövő hét szerdán már vele tudnék lemenni Balcsira. Azt mondja mindent elkövet, de majd csak pénteken fog tudni pontosat. ... bizakodom ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése