vasárnap, augusztus 24, 2003

Jeee .. kedd óta semmi .... Na mi is legyen 8) Gyorsinfó

Szóval szerda-csüt-péntek és szombat délelőtt kicsimmel lementünk balcsihoz ... Szerdán este faszán vízbe fekve néztük romantikusan a Zamárdi-ban rendezett tűzijátékokat, pingpongoztam, kicsit ittunk, ettünk, szóval faszán relaxáltunk.
Kocsi ügy ... na ez az idegőrlő. Úgy volt, hogy ha minden jó akkor szerdán már az Audival megyünk le. Kedden felhívtam D-t, hogy mi van az autóval, aszongya nem lesz meg, majd csütörtökön megy vizsgára. Jó. Csütörtökön felhívom, erre azt mondja, hogy már majdnem megvan, és ha minden oké akkor pénteken vizsgázik, de nincs munkatársa, mert az meg beteg, úgyhogy egyedül nyomul. Éljen. Pénteken felhívtam, hogy ugyan már mondja meg mennyit kell majd még vinnem zsébe, ha meglesz a kocsi, aszongya "Hozz egy milliót oszt majd hazaviszel belőle valamennyit" ... jeee ... Mekkora poén. A jelenlegi állás szerint hétfőn du. meglesz. Hja ... Majd ha tényleg akkor fogok örülni. Megjött közben a papír, hogy mennyek a tulajdoni lapért. Dejó. 8) Holnap meg korán kell bejönnöm, mert a főnök szólt.
Hétvége ... meló .. garázs, további betonozások, elektronikai finomítások ...
Ma meg nagyfateromat próbáltam megtanítani arra, hogy a dvd lejátszójából svhs kábelen keresztül a pc-ben található TVtuner kártyával hogy tud képet kiszedni a filmből, majdan azt kinyomtatni. Kb. mint kisiskolásnak a deriválás ... nehezen, de talán összejött ... ehh .. Szegény öreg. Nagyon akarná tudni, de valahogy ez már nem megy neki ... kicsit sajnálom néha ... néha meg magamat, mert roppantmód geci vagyok 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése