csütörtök, május 08, 2003

Reggel ...
Reményekkel teli

Reggel felkeltem és elkezdtem morfondírozni, hogy mivel jöjjek be?
A még nem 100%-os forgalmi engedéllyel rendelkező Wartommal, vagy BKV-val? ...
Hmmm ... Úgy döntöttem, felkelek normálisan, aztán kicsit meglesem a gépet, hogy hogy megy, aztán ha pozitív, akkor vele, ha nem akkor nélküle. ... Reggel fel, kocsiba be ... Hátsó kapu ki, egyesbe be, hajrá ... Megy, mint a meszes, bár kicsit keményebb lett a motorhang, szerintem valamit buzeráltak rajta ... Tettem egy kört, vissza. Na mondom berakom audió, meg szerszámok - kitudja alapon - aztán hagy szóljon.
Amikor jobban szemügyre vettem a gépet, na akkor jött a legnagyobb megdöbbenés: A hátsó üléshez tartozó csavarok a "földön", kosz mindenhol, az index nem megy ... bahh ... nembaj, fő darabok (kihangosító, erősítő, Büntetőmodul) megvoltak, tehát csak össz kellett legóznom meg kitakarítani kicsimet, aztán pörkölni kifelé melóba. Neki is estem, porszívó ami kell ... Minden egyes zugban találtam vöröshagymahéjat ... nem tom ez az ürge mennyire szerethette, de azért a faszom televolt, amikor a hátsó padlólemezt kivéve a pótkerék alatt is találtam egy jó cupákos darabot ... lószar .. kitakarítottam. Fater levágta a hangfalat a kábelről ... nembaj apu, hogy gyorscsatis volt és egy mozdulattal ki lehetett volna húzni, nem ... a két méteres kábelt akkurátusan kettévágta ... faszkivan, nembaj, rákötöm a másik érpárra, ami az erősítő másik oldalához kötődött. Bekapcsol DMP3, zene! Max! Tüccc tücc ... elmaratt, helyette elhaló cinn-cinn ... ANYÁÁÁÁÁD .. a szúnyogok .. akarom mondani, a kurva életbe, elbaxták az erősítőm ... nem az hogy kb 5e HUF, de újra össze kell raknom ... Mondom adok még egy esélyt nekik mielőtt taktikai atomtámadást indítanék a szerelő putri ellen, kiprószálom a levágott mazzagot. Összerak, bekapcsol, winyóseek hang, jeeee, Bumm Bumm nagyhangerővel. (Ja az új kocsimban az audio rendszer sarkalatos mélynyomó hangfalának tüdő lesz a neve, és külön lehet majd bekapcsolni ... )
Kiporszívóz, szövetek helyrerak, bepakol, indulásra kész ...
Elmegyek, feltankolok ( mert hogy eltűnt belőle 22 lityi benya, meg beleugrott 167 km út ... valahogy ... hunóz ... ) felpumpálok, zenét hallgatok, élvezek .. 8)
Legjobb .. 8)
Beérek munkahely, begurolok Árpiék elé a - kocsisor mellé jó bunkó módon, ahogy szoktam - a szokásos reggeli kávécigi miatt, jól meg is hallgatjuk a Bass tester audiókat, brummog is rendesen ... aztán Árpi be, én kulcs be elfordít, én felordít mert az istennek nem akart elindulni ... megint ez ... mint régen ... valszeg ACpumpa vagy a karbi van tele szarral megen ... majd ma este kipuceválom ... Szóval ott állok, csorog a kopasz fejemről a víz, - naná, hogy odasüt a nap - mondom bezárok, kiírtam a kocsira, hogy szkúzi, hívjatok ezen meg ezen a számon, ha gond van ... hátramegyek, hogy a még nyitott csomagtér ajtót bezárjam .. nemmegy .. bekad, nemelfordul .. KURVAANYÁD! ... aztán két lélegzet után, ajtó felnyit, nagyfogó kivesz, ajtó lecsuk, kulcs belerak, fogóval megfog, elteker, nagynehezen bezáródik ... jeee ... elszöszmötöltem vagy 10-15 percet .. beülök, na mondom egy lasztminit próba, nehezen, de beindult .. Beálltam a rendes parkolóba és bementem dolgozni.

Délután Cleware szeminárium, ilyenkor összejövünk megbeszélni fejlesztési trükköket ... előtte hazaugrottam a számlatömbömért, a kocsi naná, hogy nem indult ... bemegyek vissza, Apu kérdi mivan? ... mondom nem indul a kocsi, mert még meleg oszt ezmegaz ... jó ... 20 perc és indult ... bejövök, szeminárium, ami kell, fatertől üzenet ... ugorjak már be TESCO-ba ácsivízért ... APÚÚÚ HA LEÁLLOK, OTT SZOPHATOK EGY VALAG IDŐT .. jee .. figyel 8)))))

Na mindegy, ma este meghekkelem 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése