hétfő, május 26, 2003

Na ma lementem gyúrni ... Újra .. Fél év kihagyás után ...
Elindultam innen kb. este hat-fél hét felé. Mondom 5e a havi tagdíj, 7e van nálam ... beülök a kocsiba, és akkor veszem ám észre, hogy nincs benya. Egész pontosan 0.1-en áll a műszer, szóval rizikós eljutni a teremig ... Tele akarok tankolni, mert akkor tudom mérni a fogyasztást .. ( most 13.01 l/100km, bár én többre gyanaxom ... ) szóval mi legyen? .. Csak OTP bankpontnál tok felvenni zsét. Na akkor Tesco felé megyek, mondom az nem nagy kitérő. Be, naná, hogy kifogyott az egyetlen OTP-s automatából a zsé, felhívom az OTP-t, átszenvedem magam a menürendszeren majd egy bájos női hang (bájos? Inkább kicsit affektálós) megkereste nekem, hogy az ElectroWorld-ben is van egy .. Átgurulok oda, jeee, van, felveszem a nagy zsét, elteszem a blokkot, irány tankolni. „Go Well Go Shell”, ha jól idézem .. Én náluk tankolok, mert eddig nem volt gáz .. szóval begurulok a géppel, kipattanok, jön a biztonsági őr, és eképp szóla: "Háde nem lehet tankolni, mert pont hét van meg őrségváltás meg minden" mondom "ok, itt meg lehet várni?" naná, hogy meglehetett ... hallgatok zenét amikor is arra leszek figyelmes, hogy mellettem tankolnak .. Még csak 4 perc telt el, de már tankolnak .. Odamegyek a kopaszhoz és megkérdem: Lehetne akkor? ... Hátpersze ... Csak elfelejtett szólni .. Na mindegy ... megtank, fizet, megy ... jeeee .. be konditerem, az edző lánya, aki pultos kislány szerepet tölt be, pontosan emlékezett a nevemre ... hehe .. jólesett .. Kiállította a bérletet, én be átöltöz, be Robibához. Mondom üdv, kéne edzésterv ... aszongya akkor feküdjek neki a vasnak ... nekifeküdtem .. fekvenyomás .. huhh .. alig 50-el alig tudok 3*10-et csinálni .. gáz ... Aztán a szűknyomás, aztán a tárogatás géppel, majd felnyomás, váll kétkézzel oldalra, váll egykézzel - csavartan oldalra ... aztán eltűnt az edzőm, mert már 20:00 ... Fasza .. Akkor most mi? ... Faszom se emlékezett .. már így is kicsit zsibongtam, mondom akkor fürcesz, oszt haza ... ofkoz, hogy mikor kijöttem lefürödve, felöltözve, jutott eszembe, hogy bicepsz, tricepsz .. jeeee ... namindegy .. majd következő utáni alkalommal ... 8) ... legközelebb hát-láb ...
Hazamentem kidobtam a cuccaim, mondom Húgomnak, megyek Pannon fele ... jee .. becsatlakozott kidobtam a pasijánál én meg bejöttem ide .. Jól megleptem Sigimet, jól rácsengettem váratlanul mikor lejött cigizni ... 25 percet vártam de megérte az a pillanat, amikor felismerte, hogy bár azt mondtam, hogy nem mennék ki, mert fáradt leszek, de mégis kimentem ... 8)))) Jó vele 8))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése