szerda, május 07, 2003

Ma reggel
Mikor minden összejön

Tegnap este fél 12-ig néztünk filmet Csabiéknál ... Tom Green-es baromság, a címére már nem emléxem ... Hazamentem, de hajnali kettőig nem tudtam elaludni. Reggel 7, csiporog a mobilom, "kussojjáááá" mondom szerényen, és félálomban átprogramozom a szokásos ébredési időmet szunnyadásira, miszerint átállítottam az ébresztést nyolcra. Kb 10 perc múlva már nyolc óra volt (éreztem én), mondom mi legyen. Felkeljek? Ne keljek? Morfondíroztam, mikor eszembe jutott, hogy már hetedike van, és a könyvelőhöz 12-e előtt kell mennem, kocsi még nincs, úgyhogy majd jól ki kell vennem egy fél nap szabit, ráadásul a tetves postás se akarja a céges leveleket odaadni faternak meg muternak, merthogy nincs bejelentve a cégem a postára. Fasza. Van már ilyen meghatalmazási papperom, Anyuéktól már elkértem a szigszámot, felkeltem, lefürödtem, rövidgatyát vettem, betettem a hátimba a céges papírokat, és elindultam fél kilenckor.
Odaérek a postára, - ami nemhogy nem esik útba, de ellentétes irányba kell menni - amikor is észreveszem, hogy a meghatalmazást alá kellett volna íratni. Jeee ... Na mindegy, akkor megkérdezem, hogy hova mit írjak, hogy legközelebb már ne kelljen jönnöm. Bemegyek az irodába, beszélek a csajjal, készséges, segít, elmagyaráz, persze richtig fordítva mondja, hogy hova mit, de azért sikerült korrigálnom. Aztán kérdezem, hogy "ide akkor a cégnév?" "Igen. De be van jelentve ide a postára?" "Nem." mondom enerváltan, "Mi a teendő?" kérdem, mire a csajszi elmegy, majd visszajön egy pírral, hogy ezt innetől eddig töltsem ki, céges bélyegző, és az aláírási címpéldány fénymásolata. "Itt lehet fénymásolni?" kérdeztem hanyagul a mellettem álló fénymásolóra támaszkodva. "Sajna nem, mert bedöglött." Hogyazampfkr@>#&@&#!?! Na, akkor majd legközelebb. Kimegyek, az órára nézek 9:20 .. Mondom, még van időm, mert a 9:45-ös busszal szoktam otthonról menni, úgyhogy még 25 perc, kutatok fénymásoldát. Kb. 500m-re volt egy trafik, ahol másoltak. Megvan, visszamentem leadtam a papírt, örültem, hogy legalább ez a fele a dolognak el van intézve. Nyugodtan ülök a 3-as buszon, és megyek. Útközbe veregetem a mellemet egy képzeletbeli fél téglával, hogy bár idióta vagyok, mert nem írattam alá a papírokat, azért faszán elintéztem azt amit nem is akartam, de szükséges volt, ráadásul pont elérem majd a Pannonos buszt.
Felhív a könyvelő iroda, hogy akkor mikorra tudok jönni? ... Hmmm lássuk csak, kocsi nincs, lehet, hogy nem is lesz (pont egy hónapja pont ez volt a gáz, hogy nem lehetett tudni, hogy lesz vagy nem, úgyhogy most pozitívan úgy számoltam, hogy nem lesz, majd holnap később jövök be dolgozni.) "Csütörtök 10" oké, beírtam viszhall ... ok mondom szupa. ez is el van intézve.
A feszültség csak akkor kezdett el éleződni mikor bennem realizálódott, hogy a 3-as busz nem megy át a Kosztolányi Dezső téren. Soha nem is ment át, ahol átszállhattam volna még olyan buszra, ami átmegy, vagy odamegy, azt már elhagytam. Nem baj, gondoltam, majd kicsit odalépek. 10:15-re értem a Móriczra, mondom fasza, 5-6 perc múlva a Kosztolányin van a busz, rohanok mint picsa a hátamon a sok cuccal (céges papírok, napi használati dolgok, fölösleges dolgok). Apu ekkor hív, hogy a kocsi megérkezett, viszont be kell menni a városházára, hogy új forgalmit adjanak, mert a régiből kiszakadt az utolsó oldal. Mondom oké, megoldjuk, mondja Apu, hogy majd rámcsörög, hogy mikor van félfogadás. Futok tovább, és naná, hogy 50m-rel előttem elment az a @f#u&c?k#! úgyhogy 40-esre fel, meleg, dögmeleg, fulladás, fakk, lányok áttetsző ruhában kivillanó tangákkal, kacér pillantásokkal, hagyjon engem mindenki békén. Apu felhív megint, hogy holnap nincs reggel, csak kora DU ügyfélfogadás, úgyhogy vagy egész nap otthon tespedek, vagy áttetetem péntekre a könyvelőt, péntekre, de mikorra? Mikor végzek, ha 8-ra megyek a városházára. Megpróbálom felhívni, mikor kiveszem a mobilt a zsebemből, az meg azt mondja, hogy "Plíp". Király, akkor még van kb 2 perc beszédidőm, akkor most vagy suttyó módon elhadarom nekik, hogy mi van, vagy majd később ...
Beértem, és felhívtam őket. Mondom mi lenne péntek? Aszongya ne legyen, mert Apeh revízió lesz náluk és kétpofával fognak szopni. Jó, Hétfő? Az meg az utolsó nap. jee akkor mondom legyen hétfő legkésőbb 11. meg is beszéltük a nő még annyit megtett, hogy ma elküldi az utalandókat E-mailon hogy ne kelljen azzal rohangálni, a számlák meg ráérnek ... Huhh ... na egy kicsit nyugodtabb vagyok.

Megyek és szórakozok a képtárral, oszt feltöltök néhány izgisebb képet, meg a tapolcatúrába beszúrok képeket ... 8)

Ráadás: Ma meló után Palpival hazamegyünk, és kopaszra nyírjuk a sérót. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése