hétfő, március 31, 2003

Vasárnap - te dolgos
2003.03.30 09:30 - 2003.03.31 01:00

Hát igen, vasárnapra megigértük BlondieCatnek, hogy segítünk neki Zuglóból Erzsébetre költözni. Palpival még tegnap este megbeszéltük, hogy reggel fél 10-kor indulunk Sigitől. Na ehhez képest, 9:30-kor jöttünk rá Siggel ,hogy elaludtunk, és P mindjárt itt lesz, hívott is, arra ébredtünk, Sigi leült az ágy szélére és az ölében egy párnát nyoszorgatva teljesen kómásan csak annyit tudott mondani: Én nem tudok elkészülni 8)
Majmegzabáltam. Felinvitáltam Palpit, elszívtunk egy kávét és megittunk egy cigit, elkészültünk és elindultunk.
Blondie eddig a Róna utca 121-ben lakott albérletben. A cím csak azért érdekes, mert hogy hitelesen ott lakik egy bizonyos "Bezzeg H." és "Bezzeg J." ... Nya nem is kellett kétszer mondani, le is fotóztam a táblát, vicces volt 8) ... Elkezdtük lehordani a cuccokat, Sigi is segített, kiscsomag, nagycsomag, kisdoboz nagydoboz, de végig mint Démoklész kardja lebegett a fejünk fölött a mosógép. Na elérkezett a pillanat amikor a harmadik emeletről le kellett cipelni azt a 80 kilónyi mütyűrt. Nagynehezen kb. félemeletenkénti pihenéssel meg ujjvisszavarrásokkal le is vittük, fel a kocsira, útra ... aztán az Oktogonnál leraktuk a mosógépet egy lánynál akitől kölcsönkapta BC, után mentünk Mekibe kajolni, és az új helyre ...
Két lift, ha mind a kettő az adott emeleten van, akkor gombnyomásra egyszerre nyílik. Árpival ökörködtünk eleget is ezt kihasználva ... Átrendeztük a szobát, felcuccoltunk, aztán elindultunk hazafelé ... De nem ...
Kitaláltunk, hogy mégse haza legyen a séta, hanem nézzük meg az Üvegtigris c. filmet, mert én már láttam, de nekem tetszik, Sig és P meg nem látták, de érdekli őket ...
Palpi mondta, hogy akkor hazafelé beugrunk a cégéhez a projektorért 8) ... na aztán az volt a burzsujkodás, ahogy P-nél a szobában a falra vetítve kb 3m-es képátón néztük a filmet, ofkoz drótnélküli egér és billentyűzet kíséretében, meg neteztünk is 8) .. ofkoz le vagyok fotózva a Blogom társaságában ...
Megnéztük a filmet, utánna még néztük a BazinagyRomaLagzit az IrigyHónaljMirigyéktől, bár csak a végét, mert az időeltolódás miatt, elcsúsztunk kb. egy órával 8)
Kajoltunk picit, aztán haza ... Pihenés ... ma reggel ébredés, elalvás, naná, délben busszal bejövés, beléptetőkártya otthonhagyás, pülledés ...
És ma még nem is néztem, hogy kik voltak rám kíváncsiak a hétvégén. 8)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése