csütörtök, március 06, 2003

Hehe 8))) valaki szólt, nézzek meg zsirike regjét 8))))
Mindenkinek ajánlom 8)))) a must-see 8))) leszedett minden verse, idézetet, képet, hogy csak velem tudjon foglalkozni. 8)))
Istenem, milyen jó érzés, hogy foglalkozik velem 8))) mégis azt jelenti, hogy számítottam neki valamit és még mindíg ott vagyok a napjaiban 8)))
Csak azt nem értem miért mondja azt, hogy hagyjam békén? Miért nem veszi észre, hogy csak nevetek rajta? ... ja de ... értem ...
Hiszen eddig minden szava hazugság volt ... 8)))))

Kedves zsirike, úgy is tudom hogy ma is nézed a blogom (de legalábbis nézni fogod, mert nem bírod ki, hogy ne foglalkozz velem), ajánlok neked egy kis olvasni valót:
Internetes idösanyám P_E_T_I (Nem kell csodálkozni, itt már kéremszépen minden van ... ) reglapján olvastam a következő idézetet:

''Egy idő után megtanulod a finom különbséget a kézfogás és az önfeladás között, és megtanulod, hogy a vonzalom nem azonos a szerelemmel, és a társaság a biztonsággal... És kezded megérteni, hogy a csók nem pecsét és a bók nem esküszó... És hozzászoksz, hogy emelt fővel és nyitott szemmel fogadd a vereséget, a felnőtt méltóságával, nem pedig a gyermek kétségbeesésével... És belejössz, hogy minden tervedet a mára alapozd, mert a holnap talaja túl ingatag ehhez... Egy idő után kitapasztalod, hogy még a napsugár is éget, ha túl sokáig ér... Műveld saját kertecskédet, magad ékesítsd fel lelkedet, ne mástól várd, hogy virágot hozzon neked... És megtanulod, hogy valóban sokat kibírsz; hogy valóban erős vagy; És valóban értékes!''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése