szombat, március 08, 2003

Holday

Holdfény szülinapi bulija elég érdekesnek ígérkezett, és az is lett, bár nem olyan módon mint számítottam. 8)
Az egész a mester utcai Wertern sörözőben kezdődött, kis társaság egyne nagyobbra duzzadt, beszélgetések, klikkek, viccek, nevetés ...
Bár az ünnepelttől kicsit elkerülve a nagy patkó alakú asztal másik csúcspontjában találtam helyet ... körülöttem ismerős arcok, jó hangulat ...
Szokásos lájtkólázásom és antialkoholossági állapotomnak köszönhetően, ismét sikerült 1-2 érdekesebb képet készíteni ...
A Western kocsmában készült többi képet megtalálod ITT

Egy idő után (azt hiszem 10-11 felé) úgy döntöttünk, hogy átmegyünk a PicassoPoint nevü szórakozó helyre.
Kamerám richtig épp lemerült, hisz bár feltöltötten készültem az estére, a Ragyogás-i kísérletek lemerítették szegénykémet ...
Szóval át PP-be, beléptidíj, le, füst, meleg, széndioxid, pára .. ehh ... jó volt, csak nagyon fülledt ilyenkor a légkör.
Időnként felmentem levegőzni, és egy ilyen alkalommal szembe találtam magamat zsiráffal. 8)
Boarder srác, (akit elvileg már ismerek mert találkoztunk) illedelmesen felé fordult és egy "itt van a haverod" jellegű mondatot lejtett ...
Mivel nagyon jólnevelt ember vagyok, meg amúgyis nevetek az elmúlt eseményeken, egy sziával törtem meg a pillanat varázsát, amit zsiráf, váratlanul egy sziával viszonzott 8) ... érdekes, most nem jött elő részéről semmilyen köcsögözés, meg lebuzizás.
Sőt, egészen úgy viselkedett ahogy az ember egy másik embertől elvárja ... hmmm ... 8)))
Az est további részén hál istennek nem kontaktáltunk, csak elsiklottunk egymás melett, ahogy mentem ki ugrabugrálni meg jöttem vissza onnan.
Sigim is megérkezett kb hajnali egykor, előtte melózott ... nem volt kedve lejönni, de meggyőztem 8) ...
Tánc ... Jó fej emberek voltak a tánctéren ... volt két lány, abból az egyik vonta el picit a figyelmemet, egy kb 35-40 kilós kb 150cm magas leányzó, korát megbecsűlni nem tudom, de amit az ott tekergőzött, hát hihetetlen ... bár annyi furcsa volt a dologban, hogy ezt a fajta mozgáskultúrát amit előadott, egy nagyobb diszkó kiemelt helyén mint látványosság biztos jobban értékeltem volna, mint itt ahol az ember alig fér el 8) ...
Hajnali kettő előtt nemsokkal elhagytuk Sig-el a terepet ... ő nem tudott táncolni, mert fáradt volt és nem volt ideje felvenni a ritmust, ráadásul másnap (ma) 11-re kellett jönni dolgozni ... de az este fantasztikus volt 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése