csütörtök, március 20, 2003

Na ma reggel, hálisten beértem.
Azért ilyen megkönynebbülés, ugyanis ma már wukk-al jöttem, és nem voltam biztos benne, hogy nem hagy ott valahol.
Reggel azért biztonság esetére beraktam az összes szerszámot, emelőt, kerékkulcsot, tartalékbenyát, mindent amit a kicsi kékemből át tudtam rakni ...
Beletankoltam 10e kemény HUF-ért benyát, felfúttam a kerekeket (a pótot is amiben 0.0 bar nyomás volt) úgyhogy talán ...
Ma még óbudára ki kell vele menni és még mindíg nem vagyok benne telejesen biztos ...
Kopog a féltengely, puha a gázpedál, máshol fog a kuplung 8) ... de legalább megy rendesen és nem kell buszozni ...
Ahogy jöttem ki füstöl rendesen, de szerintem csak mert sokat állt. 8))

Pici kis kékem meg gurul elvileg ma át a szerelőhöz ... remélem meg lesz csinálva .. 8)))
Jövőhéten összeülünk haverral és kitaláljuk milyen kocsit is vegyek 8) aztán majd a könyvelővel, hogy miből és hogyan vehetem meg ... 8)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése