hétfő, március 31, 2003

Nagyi névnapi összejövetele
2003.03.29 21:00 - 2003.03.30 02:00

Édesek voltak, felhívtam Nagyit, osztán kiderült, hogy még Kangánál voltak. A beszéd eképp zajlott:
- Gyere ide, épp valami kínait csinálunk
- Nyema, még fürdenem kell
- Na akkor gyorsan, van itt vörösbor, meg mi ... ja te autóv ... ja neeeem akkor ihatsz! 8)
- Jah ...
- és ki hoz?
- bkv
- Nemááá

Hát ne egyem meg őket? 8) főleg nagyit .. rólam már el se lehet képzelni, hogy bkv-val járok annyira ránőtt a seggemre a kis wartom 8)
Lefürödtem, elindultam, de akkor már fél 10 volt ... úgyhogy egyből a vernébe mentem. Ott voltak, jó hangulat, Nagyinak átadtuk a kis közös ajcsit, aztán volt egy kis tánc, egy kis duma, közbe megjött Sigi is. Aztán kitaláltuk, hogy jó idő van, sétáljunk át a batyira a palacsinátzóba (Nagyi palacsintázója, ofkoz, bár nemsok köze van sajnos Blő-Nagyimhoz), kimegyünk, baktat ... mindenki ... a kocsik felé 8) ... mózes, egy "Ugye te sem gondoltad komolyan" kijelentéssel nézett rám és tudtam, hogy bár 100 évben egyszer venném rá magam ekkora "túrára" és most megtettem lelkemben, itt akkor se lesz semmi ilyesmi. Nem is lett, viszont ami lett, az majdnem balhé .. Mózival kicsit hangosan kezdtük egymást túlüvöltözni, minek a következtében az utca végén feltűnt két rendőr és kérdezgettek minket (az összes embert) mindenféle fasságról, hogy mi üvöltöztünk-e, meg hogy ugye befejezzük, meg jóéjszakát, estébé 8)
Aztán át a palizósba, ott mindenki benyomott valamilyen édes vagy sós palit magába. A társaság jelentősen a helykihasználás nehézsége miatt két részre oszlott, kvázi klikkesedtünk 8) ... Sigi és én Tsehov idösapám és Paff aki jelenleg idösapámmal van, dehát idösanyám erről tud, úgyhogy ez valami erkölcsi fartő, namindegy, szóval eleinte velük négyesbe, de aztán Kanga is odajött, hogy mégse legyünk annyira külön.
Tsehov vesztére elmesélt egy történetet. kb így szólt: Paffnál voltak, épp ment el mindenesetre háttal volt Paffnak, és az ő mögötte álló anyjának. Paffi anyuja megfogta Paff vállát, ő elhúzta azt mert kicsit fájt neki, ekkor az anyuka az akkor még mit sem sejtő Tsehovnak ezt a kérdést tette fel:
"Tsehov, te vered?" ...
Na el lehet képzelni, hogy én és a belém szorult szemétláda, mimindent ki nem hoztam belőle 8) ... nevettünk picit, és remélem a sok beszólásomból, azért 1-2 télleg tetszett nekik, és nem bántottam meg senkit 8))) ...
MIután kiröhögtük magunkat, összeszedelőzködtünk, és elindultunk haza.
Árpi vitt, Siget és engem Sigihez. Megbeszéltük, hogy ő is ott alszik ... miközben aprócsingoltunk a házhoz, kiderült, hogy Palpim nagyon allergiás a magykaszőrre, és Csüti eléggé macskának tekinthető, és mindenhol otthagyja a szőrét, tehát P nem tud ott aludni 8(.
Mikor megérkeztünk, még hármasban elszívtunk egy-egy szál cigit, néztük a csodás panorámát a ház kertjéből, aztán Palpi hazaindult.
Mikor Sigivel kettesben felértünk, ő rámnézett és ezt mondta: Az én lakásomba semmilyen állat szőre nem lesz, sekutya semacska, sehörcsög semmi! Egyem meg 8) ... szívére vette ... lassan lefeküdtünk aludni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése