vasárnap, március 16, 2003

Kaptam egy infót miszerint valszeg a flash memóriája sérült meg ....8(
Egyre inkább kezdek azzal a tudattal együtt élni, hogy az eddig balfasz módon le nem mentett adataim az enyészeté lettek ...
Rengeteg cím, telefonszám, születési dátum (amit enélkül úgyis elfelejtenék) ... A toyotaRAV4-es rendszámgyüjteményem, a Wartburgos tankolási adatok, az összes feljegyzésem, a jelszavaim amit talán még tudok fejből, és még rengeteg olyan dolog amik ott voltak egy gombnyomásra ...
És én nem hittem, hogy megeshet, hogy egy kis eséstől teljesen meghalhat ... 8(
I think i must wear black. Yep' black today [Johny Bravo @ CN Promo]
A fejemben csak azok a gondolatok zúgnak, hogy mi az istenért nem szinkronizáltam az adatokat ...
mert lusta voltam megcsinálni az elromlott kábelem? Vagy mert lusta voltam helyreállítani a másik számítógépen a rendszert amiben a régi mentések vannak? vagy mert egyszerűen csak bíztam abba, hogy a minden nap feltöltöm, és vigyázok az aku élettartamára akkor nem eshet ez meg? ... Ehh ... nem tudom ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése