hétfő, március 31, 2003

Szombat ...
2003.03.29 11:00 - 2003.03.29 21:00

Szombat reggel felkeltem, és éreztem, hogy ez már nem egy egyszerű nap lesz. Mikor leértem az ágyamról és elóbégattam magam, hogy Jóreggelt alszatokmég? és semmi ideges válasz vagy vihogás nem jött át a másik szobából, már tudtam, itt "baj van" ...
Megyek ki, konyhában ott a reggelim és az ebédem, meg anyám és hugom mobiljai ...
Namondom fasza, se egy cetli se semmi, hovamentek, mikorjönnek, mivan ...
Bementem vissza a szobámba a kis reggeli tejeskávémmal és ahogy az ajtón beléptem egy különös érzés fogott el. Unalom ... egyből mosolyogni kezdtem és végigmértem a terepet, hogy mit kezdjek magammal ...
A szobámban még mindíg Anitától való hazaköltözs feelingje volt. Zacskókban a kevésbé használt göncök, szanaszét, egy ösvény ami az ágyam feljárójáig vezet, egy szék ahol a táskám nyugszik meg az emlékeztetők, aztán annyi.
End of káosz! Mondtam magamban határozottan, és összeállítottam anyám szobájában a két hangfal+erősítő+DMP3 kombót, feltápoltam, és ütemes zenére kidobáltam mindent a szobámból, defragmentáltam az usable placest, repackoltam a doboziz meg zacskóz, meg porszívtam, ez eltartott kb 5 óra hosszáig, közben jött Csabám is hogy neki ToyotaLandCruisert van szerelhetnékje, én meg mondtam, hogy jöjjön át, majd segítek. Át is jött, Anyuék is megérkeztek (szerencsére a pakolás végére, így kevésbé morogtak a szétbombázott lakás miatt). Miután végeztem én is kimentem Csabihoz segíteni.
Később, olyan 8 felé, elkezdtem fürödni, öltözködni, és elindultam Nagyi névnapi bulijára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése