szerda, március 05, 2003

Kedves barátom ismét felhívott, hogy próbálkozzak jelszavaknál a "kisköcsög" vagy a "buzika" szavakkal ...
Nos, próbálkoztam és a wiw-et helyreraktam 8)))
Tudom, én vagyok a gyerekes ... de zsirike 8))) akkor miért nem valami olyan password-ot találtál ki amit nem tudnál te se, meg más se megjegyezni? ...
Akkor ott kétszer beírnád aztán annyi és csak "komoly munkával" lehetne visszaállítani 8)))

Gondolom már fogalmazod magadba az alábbi mondatot: "csak azért tettem ilyen keveset mert egy jófej csaj vagyok", nem zsirike, nem. Azért tettél ilyen keveset, pontosabban ilyen "csacskaságokat" mert még gyereklány vagy ...

Az az igazság, hogy nem is akarlak bántani, mert milyen dolog az, ha valaki tudásban vagy tapasztalatban előbbre áll és nem tanítani próbál, hanem ezzel "bántana" valakit ... szerintem nem helyes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése