hétfő, július 07, 2003

Vasárnap

Megbeszéltem már tegnap Csabival, hogy ma körutazunk és veszünk nekem fotóállványt. Így is lett .. reggel kimentünk Budaörsre a Baumax-ba, hogy vegyek 1-2 alkatrészt a házhoz, mert javítani kell ... (a szúnyoghálót ki lehetett venni, úgyhogy azt kell megoldani, hogy ne lehessen) ... Jött még Krisztim és Tücsök. Négyesben, vidáman baromkodtun a bauban, én vettem egy 1.80m-es aranyozott díszláncot, poénból, mint "real fux" 8) ... Aztán tovább MediaMarkt, Tesco, végül westend .. 18:10-re értünk kb. oda, és pont 18:00-ig volt nyitva lenn a fotós üzlet. Szerencsére még meg tudtam várni aki még benn volt, így megtudtam, hogy az ott látott szép állványok 24e-től indulnak .. úgyhogy maradtam annál amit a Tesco-ban kinéztem magamnak egy "Hama Gamma series 72" - est. Még ott a WE-ben megvettük 13xxx .. Nekem megérte ... tökjó .. 8)
Este használtuk is jól, kedvesemmel a sötétbe, gyertyafény mellett fotóztam, fix állványról, nyújtott expozíciós idővel ... Szép melegszínü képek ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése