hétfő, július 28, 2003

07.25 - péntek

Elbúcsúztunk Zamárditól, és kompon átkeltünk, hogy nyaralásunk második úti célját elérjük. Régen, mikor én még gyermek fejjel itt nyaraltam még mint Kiliántelep volt ismeretes, ma Fövenyes néven ismertem meg ... Hihetetlen élmények, és emlékek törtek rám, ahogy kis Wartyogómmal és kedvesemmel haladtunk a szállás felé ... "Itt sárkányrepültem" mutattam egy kis pusztára, mely annyira élőn él még bennem, hogy bármikor felismerném ... "Itt szorult be a fejem a rácsok közé" mutattam egy kapura, és rohangáltam és elfelejtettem mindent, ami bánt mindent, amit nem értek, és végre újra magamba szívtam azt a levegőt amit gyerekkoromba úgy ismertem ... nyár ...
Megtaláltuk a társaságot, és felmentünk a kunyhóba, hogy letegyük a cuccainkat ... kicsit több mindent is letettünk, aztán felvettünk ... És csillogó szemmel csatlakoztunk a társasághoz ...
Este seritalt fogyasztottam ... Ritkaság számba megy ... De most jólesett .. nagy pincepörköltözés volt (olyan jó 100-emberre lett főzve szerintem az az adag .. kondérban .. hmmm .. azaz illat ...
Érdekesség (apám szerint "Felker tulajdonság"), hogy lennt richtig találkoztam másik ismerőssel ... A Konditermi edzőm Fiának ex csajával. 8)
Kicsimmel úgy döntöttünk, hogy a szőke pincércsaj szimpi, úgyhogy jöhet harmadiknak ... 8) ... Aztán mégse hívtuk .. hogy-hogynem ... 8)
Aztán ezt megosztottuk Öcsivel, akit végre sikerült kicsit jobban is megismernem, (neki volt ott "szülinapi zsúrja"), aztán kérdeztük, hogy jön-e esetleg ő-is? .. Mondta, hogy ja, de akkor hozza a kedvesét is ... Aztán csak oda jutottunk, hogy át kéne szervezni a kunyhókat, mert rossz emberek alszanak rossz emberekkel 8) ... Nade persze ez az orgia is elmaradt 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése