péntek, július 18, 2003

Ehh ... rámjött a mixelgethetnék ... de nincs rá jó progi ... legalábbis én enm találtam ...
Van olyan ami "on the fly" faszán kezel virtuális cd-t amiben számok mennek, ezeket tudja gyorsítani, lassíatni, etc ... ez ok ...
De nekem jelenleg olyan progi kéne, ahol össze tudom állítani a különböző számokat, a gyorsításokat, lassításokat, átkeverést, vágásokat ...
Van egy .. kurva jó lenne, mert egyszerű kezelni, ez a MixMeister ... de az a szar vele, hogy valahogy úgy gyorsít/lassít, hogy kihagy részeket ...
Nem tom a fejlesztők mit basztak el benne, vagy csak én vagyok-e a béna, de mindenesetre, nem úgy csinálja ahogy a többi normális progi, hogy rendesen lelassítja és utánnaállítja a hangmagasságot ... gondoltam arra, hogy ok, ez lehet gépigényes, de 1. akkor miért nincs valami "render" oszt akkor a mix menne egy MP3-ba ... 2. a Winamp-hoz is van már ilyen ami lejátszás közben tudja ezt ... úgyhogy nem megoldhatatlan a feladat ... Asszem beszélek négerrel ... ő zenész .. hátha tuggya 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése