hétfő, július 28, 2003

07.19 - Szombat

Kicsit szereltem kocsit.
Állítgattam kuplungot, tisztítottam gyertyát, és gondoltam, hogy a kicsit nehezen működő váltó rudazat után állítok. Ahaum. Aztán észrevettem, hogy az egyik alkatrész el van repedve ... egy fém lap, ami igen fontos szerepet játszik a váltásban. Kb. 90%-ig keresztbe volt repedve. Jeee. Na mondom fasza, hogy megláttam, Átmentem az Udvardi-hoz, hogy nézzen már rá, aztán mondta, hogy hát igen csak gáz, próbáljam kiszedni a sárga wartiból. Mondom ok. Nagy nehezen, ki kellett fűrészelni a sárgából a "bakkal" együtt. aztán ofkoz, hogy kiderült, hogy nem jó bele, mert az már egy másik fajta .. dejó .. na mindegy, akkor mi legyen. Hegesztessük meg. Átvittük ahhoz a pancserhez aki egy hónapot szórakozott a kocsival. Na richtig, hogy bedöglött a hegesztője (fater szerint nem véletlen) na mindegy, mi legyen .. Több órás várakozás után fater haverjánál sikerült meghegesztetni. Jó lett, beszereltem, beállítottam. Megy. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése