péntek, július 11, 2003

ÚÚÚÚÚtálom mörfit ...
Merthogy voltam gyúrni ... Bár reggel volt egy kis hiányérzetem, de letojtam ... Legyúrtam, lábaztunk, hátaztunk, hátaztán ... jó bepülledt aminek bekellett ... és mikor a zuhanyból kiérkeztem manifesztálódott bennem a reggeli kétely, vagyis: Se váltás alsógatya, Se váltás zokni ... De ez még semmi ... Ugye Murphy 87-es törvénye kimondja, hogy ha az ember zipzáras gatyát húz fel, akkor becsípi a bőrt a kolbászon ... ÉS VÁZZE’ KURVÁRA FÁJ ... Meg látni, hogy szegény cucc ott figyel a kegyetlen műanyag fogak és az acél szerkezet között, és még le kell róla húzni ... Nem elég, hogy ráhúztad, még vissza is kell ... Szerencsére nem vérzik ... 8) ... Úgyhogy megnyugtatom a föld érintett rétegét, a szerv nem sérült és pár órás rehab-lógatás után full funkcionális. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése