hétfő, március 03, 2003

Na kicsit jobban belefolyok a kommunába.
Elkezdtem kutakodni blogtársaim iránt .. így felkerült ide oldalra néhány link, többekközött éjfél kapitány akivel még régen ICQ-n dumálgattunk ... sőt eszmét is cseréltünk miszerint hasonlóan ltunk dolgokat.
Ez a tűzfal meg gateway meg proxy meg anyámkínnya amik itt vanak a pannonban lehetetlenné teszik az ilyen progik használatát ...
Próbálkoztam én már HTTP tunnel-el is de valahogy nem akart összejönni ...
Lényegalényeg .. blog.researh.run ... aztán majdmeglássuk mi lesz ...

Ja, még egy ... tihi.hu ... pierre alias szatyor oldalán találtam meg teljesen véletlenül .. lehet hogy ő tihi akit még vacskamatiékon keresztül ismertem meg annó? ... Hmmm érdekes ...
Na mára logoff, L, miazmás, holnap Masszázs, cégügyek, fogorvos ... majd mesélek .. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése