szerda, március 05, 2003

Jóreggelt 8) ...
Munkatársam javaslata: Zsiráfot linkeljük ki a www.szanalmas.hu - ra 8)))

Ejj-ejj-ejj ... újabb nap, újabb infó
Zsiráfka tegnapi tettei (legalábbis ami eddig kiderült) :
- Belépett a freemail fiókomba és lehet, hogy átírta a jelszavam, de én visszaírtam (húúú kicsi zsirike, nagy kunszt volt, tudod azért volt a jelszavam az usernevem, mert úgy gondoltam, hogy hiába kerülök olyan társaságba, amibe kislányok is vannak, úgyis van bennük annyi emberség, hogy rájönnek, ezzel most mit érnek el? ... Ja megvan ... hogy foglalkozzak veled 8))) foglalkozok is 8))) meg mások is 8)))
- Megpróbált belépni a blogomra (ez sikertelen volt .. ohh szegény, ezt picit jobban védtem)
- Átírta a wiw.hu - n a nevem (és szerintem a jelszavam, bár még nem néztem, csak egy ismerős szólt)
- Asszem a BNet-be is átírta a jelszavam, de azt is visszaírtam ...
- Kitörölte a regisztrációm a LoveBox.hu - ról ... nagyon ritkán néztem fel. Nagyonjó kis site, szépen meg van csinálva ... de valahogy nem olyan a hangulata

Zsiráf, mint viselkedési forma (elemzés):
- Összejövünk, szex (ami neki nem volt jó, hisz ezt állította)
- Aztán mikor már túl sokat balhézott azt mondtam, hogy legyen vége (jó, zsirike, legyen úgy, hogy te montad)
- ezek után jöttek a gyerekes csínyek ...
ami jófejség, tudta a BNet nevem, a reglapomra kiírtam, hogy lett egy blogom (máshol nem hirdettem, a falon csak annyít említettem, hogy van, de nem montam meg hol), másnap már itt próbálkozott (Zsirike, ha nem érdekellek, akkor miért sasolod naponta a reglapom?)
aztán ofkoz miket próbál "feltörni" (hisz mindenhol victoare volt a jelszavam, mert ugye nem számítottam ilyen gyermeki "rongálásra" a fontos adatokat meg máshol tartom) amik itt oldallt szerepelnek a linkek ego részen ... Hmmm .. lehet hogy a képtáramat is felnyomta? ... oszt? ... 8)))

Zsirike, a tegnapi telefonhívásod is 8)))) Felhívsz, hogy mi ez a paranoia rajtam, meg hogy nem te voltál, mikor olyan valaki mondta nekem, hogy mit tettél, aki melletted ült és együtt röhögtetek az egészen ... Hihetetlen hazug ember vagy, de megértelek, sőt megértünk mindannyian akik sajnálunk téged mert ennyire szenvedsz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése