kedd, április 08, 2003

[Zoo vs. HumanRace]
it's true, an another episode! Amaising! 8)

Hogyhogynem nem bírtam magammal és hát időnként bevallom, ránéztem Zsiráfka reglapjára ... egész eddig minden rendben is volt ... egy valami "ignorálom victoare áskálódásait" vagy valami ilyesmi gagyi szöveg volt, de mondom, hagy legyen neki ennyi emlék, ha már ennyire ragaszkodik a nevemhez, vagy ahhoz, hogy megemlékezzen rólam, gondoltam nem szólok, de most újra írt többet, és így jelenleg egy édes kis monológ látszik a depressziós reglapkép mellett, amiben visszatér a helyesírási hibáimra (bár lelkes korrektorom és kedvesem Sigi ezeket javítgatja, úgyhogy ezért tűnik úgy, hogy alkalmanként jól írok valamit) és eképp állít emléket nekem:

Reglapelemzés, avagy röhögjünk együtt 8)

"Én rühellem a lelkibeteg, nyomoronc, depressziós, hazudozós fiúcskákat, akik sajnáltatják magukat, mert mert nem képesek senki mellett boldogok lenni, még önmagukkal is képtelenek törődni(igénytelenek), DE szobájuk kis magányában ők a zsebhoki bajnokai."
Kieg.: És akiket annó mindenkinek magasztoltunk, hogy milyen jók, meg mennyire szeretjük őket 8)

"Szánalmasak és visszataszítók, sóher IQbetyárok, akik az intelligens-t 1db L-el írják és azt állítják, hogy felsőfokú képzettségük van, de főiskolára vagy egyetemre sosem jártak."
Megj.: Na itt már "azonosít", ugyanis tényleg 1 db L-el írtam egyszer az intelligenciát ... jujjdetirpákvagyok 8)))) Ja sajna én tényleg nem jártam még se egyetemre (Igen, Zs jár, kertészetire, mert ott csírázik az inteligencija, főleg a kendervadító szakon 8) ) se főiskolára, csak egy nyomorult kétéves felsőfokú képzésem volt. Bár itt ugye megint előjön az "megszerzett tudás", vagy a "papír" jelentősége az életben. 8)

"Nah, az ilyenek kerüljenek nagy ívben, mert én tükröt tartok, amiben meglátják, hogy ők maguk kisebb szarcsimbókok, mint gondolták volna, és még büdösebbek is, mint az átlag."
Megj.: Ha én nem keresem, nem szólok hozzá, akkor meg miért ír ilyeneket? lehet, hogy a legutóbbi "boarder narancssárga sapis informatikus nünüke" is kidobta és ezek a szavak végülis hozzá szólnak csak én megint magamra vettem mint az F.Z.P.V feliratot a kocsim oldalán? 8) Hunóz

"Ugyanez vonatkozik a 'sportos' testalkatú informatikus nünükékre is, akik esküsznek az egészséges életmódra, csak ez nem igazán látszik rajtuk."
Megj.: hehe tényleg az van a reglapomon, hogy sportos vagyok, pontosabban hogy küzdök érte 8) És ha az esküszik a sportos életre megjegyzés az, hogy napi négy-öt füves cigi egészségtelen .. akkor tényleg esküszöm az egészségre 8)

Sigi jellemzése a reglapról:
"A vesztes nagy beszólása... :))
De kellenek ilyen vesztesek, mert így fel tudod mérni, hogy te hová tartozol.
"

Idézek az adott reglapról, bár eddig nem tettem, mert hát ugye "béke volt" de ha így állunk ... akkor én is megosztom a gondolataim 8))
"2003.04.03 Azt hiszem ma kedves Jaki barátom, mint mindig most is bölcset szólt.
Mert mi mind szépségesek vagyunk és tökéletesek.
Nem véletlen, hogy mi megtaláltuk egymást. "

Ehhez az idézethez én valahogy mindig hozzá képzelek egy jelenetet amit kabarékban szoktam látni : ...
Amikor két ember beszélget, az egyik mond valami nagyon meglepőt a másiknak (pl.: egyik alkoholista a másiknak: "Te, mától nem iszom többet" ), aztán pár pillanatnyi döbbent csend amíg mindkettőben felér az az elemi erejű röhögés ami szinte egyszerre tör ki belőlük ... 8))) megvan? 8)))

Szóval minden remény odavan .. nem képes leszállni 8) ... és én dokumentálom, mert jó lesz ezt visszaolvasni ha már azt se tudom majd ki is volt az a Zsiráf .. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése