szerda, április 02, 2003

Érdekes volt ez az ebéd ...
P-vel szokásos tápvadászatunkra indultunk a SodexHo intézménybe, ahol minket már barátian várnak, hisz lespanoskodtunk már mindenkivel aki hagyta 8) ... meg is van a kaja, ki is fizettük, megyünk, nagy a tömeg, de lövünk magunknak egy asztalt. Nyolc személyes és az egyik végiben ketten ültek egymással szemben ... Jeee ... mi leültünk a másik végére, és tápoltunk ... aztán megjelent két muksó, ráköszönt a másik kettőre és odaültak mellé .. mondom fáin, jön a tömeg ... beszélgettek .. és akkor még két csávó odaült, úgyhogy zsufi volt az asztalnál .. nade nem is ez volt a lényeges ..
Beszélgetnek közvetlen mellettünk, és egyszer csak egy szó fültövönvág ... bla blabla bla bla Felker blabla bla blablabla ... Eszem tovább mondom biztos félrehallottam ... de mégegyszer elhangzott ekkor P-vel egymásra néztünk .. láttam a szemében, hogy ő is ezt hallotta ... eszünk tovább már majdnem végeztünk ekkor már annyira fúrta az oldalamat, hogy megszólaltam a mellettem ülőhöz:
- Ne haragudj, de akaratlanul is hallottam egy nevet, Felker?
- Igen.
- Így írva? (kérdeztem, miközben a belépőkártyámat mutattam neki)
- Igen. ... Hm ... Talán rokon?
- Azt nem hinném, hol dolgozik?.
- Hadügy, ő a rádiósokok parancsnoka.
- Akkor valszeg nem, de köszi.
Érdekes volt ... felálltunk Árpival és elindultunk kifelé .. Megszólal P .. az a legviccesebb, hogy egy Réthy parancsnok is dolgozik ott ...
Elkezdtem röhögni .. mondom látogassuk meg őket ... lehet hogy ők is tesók 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése