kedd, április 08, 2003

Kezdek hozzászokni, hogy reggelente felvázolom az aznapi postokat, és csak a nap végén tudom őket elküldeni .. de sebaj

Szóval, a tegnapi napom élménye egy régi vágyam beteljesülése miszerint VEZETHETTEM POLSKI FIATOT 8)))
Neve is van a csodának Dvorzsák a viziló, mivel színében szürkés, és a két visszapillantójával előlről úgy néz ki mint egy vizipaci.
Őneki a boldog tulajdonosa Homok Erika kis baráti köröm kedves tagja 8) ...
Szóval tegnap battyogok hazafele, és a kosztoson rámtört, hogy ugyan híjjam má' fel Erit, mert láttam a Dension oldalán az új DMP3-ról képeket ... nagyon kafa, csakhát még nincs ára ... Le is esett az arcom mikor Eri mondta, hogy ismét van 50%-os bétateszter akció, most így csak(!) 80e-be kerül ... ehh ... hát igen, ez tényleg nem a magyar piacra fog kerülni 8( .. aztán dumáltunk még tovább amikor eszembe jutott, hogy amúgyis régóta igértem már hogy elugrok egyszer hozzá, - de a kocsi útvonaltól kiesik oszt húzódott már a dolog - viszont a busz pont mellette megy el ... meg is kérdeztem, hogy dumálunk-e. Mondta, ok, én meg egyből még rákérdeztem, hogy ugyi a kisfityót is kiprószálhatom? ... beleegyezett 8) ...
Hát igen. rá kell jöjjek, én pont nem vagyok optimális ember a polski érában, ugyanis annál nagyobb vagyok, hogy ha teljesen hátratolom az ülést akkor ne csapkodjam a lábomhoz az egyes és a kettes sebességet, viszont a hátsó ülésről se tudnám vezetni, mert akkora nem vagyok 8) ...
Előszőr ő vitt egy kis körre, teljesen bezsongtam, mert akkor ültem előszőr kispolákban ... őrjöngetm 8) ... egyszerűen édes ... aztán jött a kérdés, és a tett .. beültem, indítottam, ügyetlenül mint amatőr, de élvezettel megtettem ugyanazt a kis kőrt vele 8) ... élmény volt 8) ...
Bár arról letettem, hogy vegyek kispolákot magamnak, mert az amúgy is halott ötletnek tartottam .. de talán ha jobban elfér majd a családi "Büdzsében" akkor majd .. hobbiból 8) a warti mellé 8))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése