péntek, április 11, 2003

Tegnap délután vettem magamnak egy hátizsákot ...
Sigivel bementünk a DunaPlázába, kapott ajcsiból egy zipzáros tokot a 6310i-jére, osztán montam neki, ha már itt vagyunk akkor nézzünk nekem táskát ... Régi kedvenc Adidas tatyóm már kezdett kiszakadni ... Már régebben beszéltünk róla, hogy igazából az Eastpak az ami nagyon strapabíró, bár nem olcsó ... Mondom ok, akkor nézzünk körül.
Bementünk egy Budmil boltba, fitymáló tekintettel végignéztem a kínálatot 1-2 darab volt a kb. 50-60 fajtából ami tetszett, de mondtam menyjünk tovább ...
Be BjörnBorg üzletbe, oda Eastpak-es stand, rámutatok egyre "ez ilyen megláttam, tetszik, velemjön típus?" tettem fel a kérdést viccesen sigimnek ...
A megérzés beigazolódott ... szép, jó, nagy, kék, strapabíró, 30 év garancia van rá ... Fizettem és eljöttünk ...
Szerintem megérte a maga 18e HUF-ját ... gyönyörűűű 8))) majd jól lefotózom, mert nem találtam ebben a színben képet róla a neten 8)))
Termékinfó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése