péntek, április 25, 2003

[Zoo vs. HumanRace]
Ma szépek leszünk 8)

Bevezetés
Nos, megnéztem, és ismét csak írogat Zsiráfka, helyes, szeretem ha parázik. Ezt honnan sejtem? 8) Ha nem tenné, akkor nem írogatna és nem nézné félóránként - óránként a Blogomat ... 8)
Látom mostanában kevesebb mondattal próbálkozol, és azt sikerül egyben felvinned a kommenterbe 8)
Hm ... na jó nem genyóskodok, neked is lehetnek rossz napjaid ....
Íme a mai adag :

Azt hiszem, hogy neked elég sok belépési adatod van mások reglapjára. Bár ezek után bízzon meg benned valaki...
Mind1, engem nem izgat.
Kihúzzuk a méregfogad Kisgömbőc!

Válaszom
Én nyíltan publikáltam, hogy képes vagyok rá, hogy belépjek más reglapjára, te pedig napokig tagadtad, hogy beléptél az enyémre 8) ... ennyit a korrektségről. 8))) Kicsi Mártika, ha téged nem izgat, akkor miért írogatsz? 8))) Remélem megfigyelted amit már sokszor leírtam neked, hogy ha nem írsz, én becsszó nem válaszolok 8)))) ( mint ahogy eddig is volt ) ... jahh .. mindig elfelejtem ... nem tudsz olvasni ... Na és a végén ez a fenyegetés ... szerinted ennyi helyen, nyíltan megfenyegetsz, ha valami bajom lesz (ne adj isten) akkor nem lesz ellened bizonyítékom? 8))) önmagad alatt vágod a fát, de én örömmel nézem ahogy leszakad alattad és lezuhansz a mélybe. 8)

Ja és a „Kisgömbőc” az két rövid ö-vel írandó, gondoltam szólok, mert te egyetemre jársz és tökéletes a helyesírásod …

Egyébként reggel gondolkoztam azon amit leírtál, hogy ha névtelenül feljelentelek akkor 1.5 hónapot is lehet várni egy ilyen házkutatásos vérvételes vizeletvizsgálatos dologra 8) ... végül is az idő mindegy 8)))) ... Nézz magadba, és tedd fel a kérdést, meg tudnád állni legalább egy hónapig, hogy hozzá se nyúlj olyan anyaghoz ami kimutatható lenne a véredben vagy a vizeletedben? 8)))))

BuliNet Security
Isten látja lelkem én megpróbáltam a BNet hibáit javíttatni ... de egy idő után az ember feladja 8)
Egyszerű kis hibák, amivel kvázi védtelen a rendszer ...
Hiába van jelszó, meg felhasználói név? Senkit nem érdekel! 8)

Hmm ... Tényleg ... Lehet, hogy itt fogom publikálni ... a múltkor is akkor lett javítva az egyik ilyen jellegű hiba, mikor már sokan használták 8))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése