szerda, április 16, 2003

[Zoo vs. HumanRace]
A hadjárat elindult

Bizony, Zsirike újabb "bátor cselekedete" hogy kitiltatott a BNet oldalairól.

Ma reggel kávézás közben Palp mondta, hogy lassul a BNet-e és nem tud válaszolni Boom

Boom írta: (Sze2003-04-16 09:35:52)
hi. surgosen szokjal le a mas reglapjara belepesekrol, mert ennek buntetojogi vonzatai lesznek

levelére. Hm .. mondom jó, szokott ilyet csinálni .. megpróbáltam belépni a www.bulinet.hu - ra és nem engedett .. nem érdekes, majd fog ... Ebédelünk P-vel és eszembe jut, hogy hátha kitiltottak minket. Vigyorogtunk is, hogy mi kettőnk miatt kitiltják a teljes Pannont (ugye éljen a Proxy meg a Firewall) és az Unilevert, merthát egy ember piszkálódásait nem tűrve kicsit visszavágtunk 8) ... nonszensznek tűnt ... aztán mondom, mégis, annó volt erre egy megoldás .. meg is kérdeztem az illetékest, és így be tudtam lépni ... írtam boomnak egy válasz üzenetet (ugyanis én is megkaptam természetesen azt a levelet) és ezzel elkezdődött egy levelezés ... :

Victoare írta: (Sze2003-04-16 13:53:48)
Látom kitiltottál a rendszerből.
Gondolom ismered a háttér információkat, _mindkét_ féltől.
Ha nem akkor ez elég egyoldalú dolog volt.
Érdekes, amikor a "kedves hölgyemény" az én regisztrációmra lépett, törölt, és módosított, akkor nem bannoltad ... Engem viszont igen.
Igazán érdekelne az indíttatás.

Eddig nem ártottam senkinek se jobban mint ahogy ő ártott nekem.
Nem szeretnék veled rosszban lenni, mert eddig úgy ítéltelek meg, mint aki rendesen végiggondolva a tényeket (nem egyoldalúan) döntött.

Email-címem, ahova a reakciót várom :
victoare@freemail.hu

Maradok tisztelettel : Victoare

Boom írta: (Sze2003-04-16 14:13:11)
_nem_ nem erdekelnek az infok. en tenyek alapjan kell dontsek. a teny az, h valaki masnak a loginjat hasznalva beleptel. ez perpillanat torvenybe utkozo dolog. szemely szerint bazira nem erdekel, h ki kire fuj, ha nem az en felelossegemre megy ki a jatek, marpedig ha bnetet csinal valaki ilyet, akkor az az en felelossegem lesz.

a tulveg ugyanugy megkapja a magaet, amint megtalalom a nyomat.

ez eleg indok?

amugy, a javaslatom a kovetkezo:

bulinetezhetsz, csinalhatsz amit akarsz, 1 dolgot kiveve: masba semmilyen formaban ne gazolj bele.
ha ezt megteszed meg egyszer, vagy barmi nyomat talalom barmi hasonlonak, a mostani pillanattol kezdve, azonnal lepek. utalok fenyegetozni, utalok nem szep szoval elintezni barmit is. azt hsizem, ezt eleddig is lathattad mar sokszor.

nehogy azt hidd, h azt nem lattam, amikor valaki a pgsm-tol probalkozott az en regemmel is belepni :D

Victoare írta: (Sze2003-04-16 14:37:16)
Válaszom:


"_nem_ nem erdekelnek az infok. en tenyek alapjan kell dontsek. a teny az, h valaki masnak a loginjat hasznalva beleptel. ez perpillanat torvenybe utkozo dolog. szemely szerint bazira nem erdekel, h ki kire fuj, ha nem az en felelossegemre megy ki a jatek, marpedig ha bnetet csinal valaki ilyet, akkor az az en felelossegem lesz."
- rendben, csak gondolom emlékszel az "ellenfélre", ha jól emlékszem ő nem lett valamiért bannolva ... se mondjuk a teljes óbuda subnet 8) ... csak a történet hitelességéért ...

"a tulveg ugyanugy megkapja a magaet, amint megtalalom a nyomat."
- Érdekes, gondolom a múltkor nem találtad meg a nyomát ...
- Lehet hog ymás IP-t mondtam, de miután a kedves "hölgy" a faliújságon beismerte tettét, se lett semmilyen konzekvencia ... értem .. gondolom a nyílvános beismerés nem elég ...

"ez eleg indok?"
- Őszinte legyek?


"amugy, a javaslatom a kovetkezo:
bulinetezhetsz, csinalhatsz amit akarsz, 1 dolgot kiveve: masba semmilyen formaban ne gazolj bele."
- Kérdésem a következő, h amás mocskolódik a falon anélkül, hogy hozzászolnék, ha más hazugságokat terjeszt rólam (bizonyíthatóan, és nem úgy hogy a leveleiben olvastam), etc ... akkor mi a teendő?


"ha ezt megteszed meg egyszer, vagy barmi nyomat talalom barmi hasonlonak, a mostani pillanattol kezdve, azonnal lepek. utalok fenyegetozni, utalok nem szep szoval elintezni barmit is. azt hsizem, ezt eleddig is lathattad mar sokszor."
- Érdekes, ezt az azonnali bannt gondolom szép szónak gondoltad ...
- értem ...
- ha nálunk lenne letiltva a bnet, akkor valszeg nem tudnék belépni más módon se ...

"nehogy azt hidd, h azt nem lattam, amikor valaki a pgsm-tol probalkozott az en regemmel is belepni :D"
- Köszönöm a bizalmat .. gondolom arra is emlékszel amikor a root jelszót elküldtem neked, mert kinn felejtettétek ... akkor se léptem be, és akkor se érdekelt a reglapod, te _eddig_ nem ártottál nekem, ez se ártás, mert a barátaimmal másképp is tudok kommunikálni, de ez egy megszokott hely volt.

Az meg a másik dolog, hogy a BNetnek, _HTML szinten_ olyan hiányosságai vannak, amit kb 10 perc "kőkemény" fejlesztéssel orvosolni lehetne ... és akkor nem lehetne bárki regjére belépni ...

Továbbá köszönöm azt is, hogy kérésemmel ellentétben IDE és nem a frremail-os címemre válaszoltál ... így egy kicsit nehezebb volt írnom ...

Boom írta: (Sze2003-04-16 14:47:41)
kedves victoare:

higgadj le. ha lehiggadtal, majd akkor probaljunk beszelgetni, mert perpillanat nem vagyunk egy szinten. itt most a te lepesedrol beszeltunk, es nem maserol. a mas szemetet massal intezem/inteztem el.

a banhoz csak annyit, h elozetes, temporalis problemamegoldasrol ugye mar hallottal?

Victoare írta: (Sze2003-04-16 15:16:52)
Szerintem se ingerült, se tiszteletlen nem voltam.
Azt írtam le amit gondoltam, és ahogy gondoltam.

Igazad van, nem vagyunk egy szinten, ha válaszolni akarok neked, akkor kb 5 percet kell várjak, hogy bejöjjön az oldal és reagálni tudjak.

"a mas szemetet massal intezem/inteztem el."
Ezt nem teljesen értem, ha lennél kedves kifejteni ..

"temporalis problemamegoldas" sokféle lehet, elsőkézből emberi.
Kár, hogy zaklatásra nincs itt a BNet-en kiforrott eljárás (sőt én úgy érzem, egyáltalán semmilyen), értem ez alatt az itt előállt helyzetet, amiben az engem érő attroctásokat magamnak kell rendeznem és nincs a rendszeren erre támogatás ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése