szerda, április 30, 2003

Gyönyörű nap virradt zamundára ...
Teee, haver, ezt elmesélem beszarsz 8)

Na az egész tegnap délután kezdődött ... ugye vadászgattam a Conrad katalógust, mint az alant is látható, oszt találtam egy bizonyos CD-t ami megtetszett .. a Conrad ajánlotta, hogy azzal lehet jól letesztelni az autóban a mélynyomókat, szééép nagy, farádos kondi az elején, ígéretesnek tűnik ... rákerestem a neten hátha találok valamit, találtam is, 15hz, jeee ... jó fejség lehet amikor az ember füle már nem nagyon hallja, csak a tüdő remeg ... na persze megfelelő eszközzel lehet előcsalogatni, mivel általában 20hz az alsó határ ... Szóltam Csabinak : essen neki a kazának, hogy leszedje ezt a CD-t.
Este mikor jött ki értem, hogy hazavigyen szólt, hogy menjünk be TESCO-ba. Mondom ok, úgyis kell vennem polc alkatrészt, hogy az ágyam végébe tudjak polcot szerelni. Mikor ideértek Tücsökkel kiderült, hogy Cs egy számot megtalált, ami elég tutis, és ki akarta volna írni CD-re hogy a TESCO-ban leteszteljük a hangfalakat. 8) ... de sajna nem volt CD-je 8( ... Na de azért bevágódtunk, mikor "megvettük a kocsit" az visszaköpte a százast, de elengedte az előtte állót, úgyhogy volt egy "üres" kocsink, bementünk aztán, vagy egy órát elszórakoztunk, vettünk ugyi alkatrészt, meg némi kaját. A pénztárnál a kedves pénztáros kisasszonyt kicsit sikerült zavarba ejtenem. Mikor a másfél méteres polc tartó oszlopot tartottam, az "Adhatok neked egy nagyot?" kérdést intéztem felé. Láttam, hogy nem érti, egyből és korrigáltam "Mármint ezt a nagy rudat.", kész, natürlih röhögés, "Na ebből már nem jövök ki." ... Megyünk ki, jön oda a prehistoric-ból már ismert ürge, és eképp szóla ékes hangon: "Bocsi, visszavihetem a kocsit?". "Persze" mondtam, bár az agyamban akkor átfutott az a gondolat, amit Csabival már kitárgyaltunk mikor mentünk be a TESCO-ba hogy visszaviheti, de ez most egy "Work for nothing" túra lesz ... Általában odaadom nekik a kocsit, felőlem el is ihatják. Na beszállunk, a csávó elkezdi tolni a kocsit, megtorpan és szól mielőtt becsuknánk az ajtót: "Főnök, baj van! Nincsen benne lé.", hát igen ez van ... Még pár szót váltottunk, aztán el. 8)

Mentünk haza, de nem mentünk be Csabiékhoz, hanem előttük megálltunk, és a teherautóban, kényelmesen elkezdtük majszolni a beszerzett sajtos pogit. Dumálunk, ettünk, ittunk, majdhogynem dínomdánom, erre egy rendőrautó szemből közeleg (mi út szélén parkolunk jól) és erősen sasol be az ablakon a benne ülő szerv. Mi is nézzük cefetül, megdermedt arccal, aztán elmegy mellettünk, "Mitnézeee?" mondjuk, oszt tovább duma, rendőrautó megáll, megfordul, de olyan szinten, hogy ahol Cs a teherautóval egy ívben megfordul, ott ők kb. két Y-al oldották meg ... Mindegy. ( Tényleg, erre Csabi nyitotta fel a szemem : észrevettétek, hogy a rendőrautók 99%-ánál vagy az egyik első vagy az egyik hátsó helyzetjelző lámpa nem ég? Ennek se égett a bal hátsó. ) Naszóval, jard megfordul, megáll előttünk, ajtó ki, szerv ki, szerv ablakhoz, ablak le. "Jóesteét.". "Jóesteét.", "Miért állnak itt?" kérdi. Csaba kimutat az ablakon a tőlünk kb 10m-re lévő házukra "Ott lakok, de még nem akartunk bemenni.", "Kis esti vacsora?", "Olyasmi, beszélgetünk.", "Na akkor fejenként egy személyit, azon felül egy forgalmit, egy jogosítványt kérnék.". Kiadjuk az iratokat. Előre viszi, beül, szönnyöl, kb. 5 perc után becsukja az ajtót a rendőrautón, még öt perc és beindítják a motort, mondom fasza, elviszik az iratokat, vagy mi van? Esetleg ilyen nehezen olvassák ki a betűket? Esetleg az én fényképemen röhögnek? 8) ... nem lehetett tudni.
Kb. 15 perc után visszahozták, és mivel nem tudtak semmit kezdeni velünk, elhúztak. Valószínűleg kereshettek nagyon valaki(ke)t, mert mikor Csabi hazadobott (egy utcával beljebb) akkor is elhúzott melettünk egy rendőrautó (egy másik) ...

A ma reggel is jó volt. De az a következő POST-ba írom le 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése