szerda, április 30, 2003

Reggel
Üde, harmatos

Reggel kivetett az ágy, már hétkor nem tudtam magammal mit kezdeni. Felkelek, fürdök, beretválkozok, tévézek, etc. Aztán felhívom Csabit, hogy ne feledje el megkérdezni, hogy mennyibe fog nekem kerülni a polc-lap (vmi natúr fát akarok polcnak). Mondja, jó hogy szólok, mert bár elfelejtette, de most megy állásinterjúra, és utána nem fogja. Jeee mondom király, lesz végre helye. Megyek ki a megállóba, állok, fotózok szép régi táblát amire már rég fáj a fogam, erre Csabi elhúz előttem a teherautóval ... Naaaa .. mondom „Mi ez?” .. nem is erre kéne mennie ... aztán kisvártatva megint, csak a másik irányból, besatu előttem, ajtó nyit, elvisz egy darabon. Nem akartam mondani neki, hogy ha busszal megyek az is jó mert akkor nem kell várnom, hanem egyből jön a váltás, de így legalább dumálhattunk kicsit. Kitett Albertfalván, ott mászkáltam, láttam egy elsuhanó RAV4-est amit majdnem sikerült faszán lefotóznom, csak Palpi épp akkor hívott, úgyhogy lekéstem 8). Onnan mentem tovább villamossal. Annyi öreg népet még nem láttam mint akkor, meg volt ott egy lány akin ilyen csípőnadrág volt, de annyira nem volt a csajban anyag, hogy a csípőcsontja kidomborodott, és a hasa szó szerint befelé horpadt ... Gáz ... na mindegy, sétálgattam a Centrumtól (ahol lerakott a 47-es) a Kosztos felé és azon filozofáltam, hogy ilyen szép időben tök sok "művészi" képet lehetne csinálni, amik arról szólnának, hogy szép színek, formák, házak, emberek ... etc ... Millió-egy beállítás, millió-egy kép ... de nem nekem valami olyan kell, ami ebből kitűnik ... nem csak úgy lefotózunk pl. egy elhagyatott Mekis zacsit egy kajálda teraszán osztán aláírom, hogy "Jó lenni ahol jó enni?..." és akkor má’ milyen jó ... Mert télleg jó, csak átlagos ... Miközben ezen filóztam, az is eszembe jutott, hogy az a sor luvnya, ami az FHM címlapján van, mekkora egy reklámfogás, és hogy ennyi szilikonnal kb. 100 akváriumot lehetne vízhatlanul körbeszigetelni, meg hogy ez tiszta gáz, mert hogy a sok hülye férfi megveszi, mert csöcsök vannak rajta. De milyen szép kék a háttere, gondoltam aztán mikor leperkáltam érte a zsét az újságárusnál. 8)
Megyek a Pannon buszhoz, látom, ki van írva a megállóba (ahol eddig megállt) : "A volán buszok 25 méterrel hátrébb, a régi megállóban állnak meg.". Mondom jeee, a Pannonos busz is Volán, csakhát ugye bérelt. Odaslattyogok, filózok tovább a szép napsütésen a jóidőn, a napomon, meg azon, hogy lehet, mégse itt fog megállni a busz és akkor rohannom kell. Ekkor megjelent az a mocsok, szinte az arcomba vigyorogva suhant el előttem a másik megállóba. Na mpfha, rohantam mint güzü oszt elértem ... De hogy szopjanak le, akkor most mi érvényes, és mi nem? 8)

Beértem, szokásos reggeli kávénknak estünk neki Palpival, amikor is megmutatta a Nokia 6610-es teszt-telóján az új emperor csengőhangot. Jeee. Csinálta a kávét, amikor addig birizgáltam a telt, hogy kiderült: talpára állítva csengés közben "táncol" ... Összevissza, előre-hátra forgatja a vibra motort, ezáltal előre hátra megy ... jófejség ... Kimentünk, gyönyörű nap, egy kis nevetgélés és egyből szépen indult a napom ... 8)

Holnap pedig megünnepeljük Sigimmel azt, hogy fél éve ismerjük egymást!
Május 1 a "munka" ünnepe 8)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése