szerda, április 16, 2003

Csak, hogy a történetet teljessé tegyen, kilinkelem ide az álltalam készített "bunkó" képet ...
Elismerem, testi fogyatékosságból viccet űzni visszataszító dolog ...
De ha a "nyomorék" a te testi hibádat (allergia, asthma, állítólagosan iszonyatos túlsúly) szinte nap mint nap "előveszi" és abban a társaságban ahol talán a legtöbbet vagy napközben felhozza, és ezzel próbál ártani, akkor egy idő után te is úgy döntesz, hogy egy kicsit vissza kell vágni. Lehet hogy ez nem verbális, és két percnél többet foglakoztam vele, de én úgy szertem az ilyet csinálni, hogy legalább némi minőség legyen benne.

Figyelem! Tartsuk ezeket szem előtt:
Az alant található linken (Direk nem raktam ki a thumbnailt, hátha valaki nem kíváncsi ezek után rá) található képen
- NEM szerepel az érintett fél neve.
- NEM szerepel az érintett fél arca.
- NEM szerepel az érintett félre közvetlenül utaló semmilyen nyom.
- szerepel egy afrikában élő állat. (két példányban)
- szerepel egy hölgy meztelen felsőtesttel.
- szerepel egy kérdés.

Nos nagyjából vázoltam a helyzetet, klikk ide: [Zoo vs. HumanRace] 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése