hétfő, április 07, 2003

Na ez a hétvége is érdekes volt ...
Siginél összeállítottunk egy játékgépet, ilyen piaci egydarabsokdarab, de játszani lehet vele mégse péeskettő típus ...
C-64 grafika retroo feelin 8) ... bejött, bár az igényhez szokott kurvamindenem egy idő után megunta, főleg hogy nem angyon volt olyan játék ahol egyszerre lehetett volna ketten gyakni a népet ...

Aztán a hazamenetel a buszon ... egy kis purdé (cigánkölök) ült mellettem őmellette meg az apja állt ... a srácon nem is látszott inkább a hangján hallatszott a "háde tájszólás". Naszóval, a gyerek az szerintem vagy nagyothallott vagy csak simán hülye volt, mert óbégatott ... volt kb. 8-10 éves és ilyenekkel etette a zajártalomra káros fülemet : "Nézd apa, egy mikrobusz..." az apja persze lereagálta suttogva: "Jólvankisfiam, de maradj már csöndben" aztán a gyerek megint "Nézd apa egy szemetesláda" aztán (ez volt amitől a legjobban kiakadtam) "Apaaa mit csinálnak a személygépjármű rendszámtáblájával?" .. na ettől a választékos fogalmazástól (ismétlem max 10 éves volt a gyerek) magamban egy kicsit meglepődtem .. az apja rezignált "nemtudomkisfiam" - al elintézte ...
Nade mpfha mondhatnánk .. aztán már majdnem hazaértem, amikor két általánosiskolás forma gyerek beszélgetett mikoris az egyik ajkát eme mondat hagyta el: "nem érdekes, úgyis betegállományban vagyok" ... mondom mi a fasz? a modern szleng a választékos beszéd és az exakt fogalmazás? .... vagy mi a búvárvöcsök? .... kivoltam ...
Ahhoz már kezdek hozzászokni, hogy egyre több az ilyen egyforma fényesrepolírozott szolifej, gumiember aki még annyira se mer egyéni lenni mint egy átlagember ...
Vasárnap meg anyámnak kettétört az új híd az arcában, most lett kész 105 zsé, oszt egy kicsit eltört nála a mécses .. hát megértem .. mondtam is neki, hogy mondja meg a fogorvosnak, hogy tegye helyre vagy önnmagának kell egy hidat építeni a bal felső bölcsességfogától a jobb alsóig .. 8)

Aztán a ma reggel ... ofkoz ébredek hétkor, hogy majd jól elindulok 8:45, de egy kicsit még szunya ... riadás 8:50, kurvaéletbezés, fürdés, rohanás, "munkatárs kivisz autóval" projekt bőven lekésés, jövés PannonBusszal, bambulás .. ekkor ToyotaRAV4 meglátás, nyálcsorgatás, aztán autó oldalán "Tesztautó" felirat meglátás, szívdobogás, gondolkodás, "Ki kéne próbál..." önnmagamnak gondolatmenetébe arconképelés ébresztésjellegűleg, "NEM! NEM NEEEEM!" önmagamban üvöltözés és arra gondolás, hogy tesztautóba segg beterpesztés, kényelmesnek találás - fogalmazáshoz illőn halkan beszellentés, majd krákogás, elektromosablaktesztelés, gyorsan kitekintés vörös arccal komoly felhőszámolás - aztán vezetésélményben levés, nagyonmegtetszés, oszt önnmagam tökének majszolgatása ha belefogás egy 7.5 milliós kocsitörlesztés ...

Megjegyzésnek levés: az már csak így utólag jutott az eszembe, hogy midőn a Kosztolányi felé utaztam mögöttem egy bájos idős nénike, meg egy másik beszélgettek, amikoris mint derül égből a szabóbakter vert fültövön a "szét van baszva" kifejezés ... azóta is azon gondolkozom, hogy vajon mi lehetett amit félrehallottam? ... vagy ilyen laza a mammer? ... a büdös kölkök intellektüel fognak beszélni a mamókák meg a papókák meg basszájbázni fognak? ... hunóz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése