vasárnap, április 20, 2003

Hétvége, te dolgos
Ismét egy átélt hétvége

Hát igen. Szombaton anyu kitalálta, hogy menjünk el nagybevásárolni. Autóka még mindig szerelés alatt, úgyhogy Csabám teherautójával mentünk bevásárolni. Hugomca, Tücsök, Csaba, meg én. Meglátogattuk a TESCO intézményét, szépen körbejártunk, elfogyasztottunk egy grillcsirkét, én a 30 kilós boxzsákot átavanzsáltam kinki mellbimbópiercing-nek, úgyhogy elvoltunk. Cirka 9- fele mentünk haza a szükségessel és két, hogy úgy mondjam "haszontalan" tárgyal ...
Otthon nagy nehezen leemeltük a platóról a dolgokat (platón utaztatni árut, ilyen kis mennyiségben nem is olyan egyszerű) aztán mindenki ment a dolgára.
Másnap mikor hazaértem (ofkoz nem aludtam otthon) jött a bazinagy családi húsvéti banzáj, csetepaté és népünnepély. Ja .. Nagymama, Anyukám, Hugomca, Nagyfater, Én. ennyi, kajáltunk, nem öntöztünk, csak dumálgattunk, oszt a végén nekiestem húgom bringájának (amit álnok módon elorozott tőlem, igaz én mostanában keveset kerékpározok), ugyanis a belső egy pár fokkal el volt csúszva, úgyhogy a szelepszár kvázi 45°-os szögben tört elő a felniből. Nu, káncikáncov, megszólalt a déli harangozó, leszedtem a kerekeket, megigazítottam a belsőket, visszaraktam a kerekeket, de amikor a hátsó kerék anyáját raktam fel, az megszakadt ... meg bennem és húgomban az ideg. Szegénykém épp ment volna kerékpározni, de én "nem mész, mert kiszakad a szelepszár, elesel oszt akkor majd be kell gampáznom hozzád a korházba narancsal" hozzáállásal kezeltem az ügyet. Nos, csabi közben átjött, és megfűztem, hogy ő sem az a hot-rod állandóan az aszfaltot tépem a bringámmal csávó, úgyhogy adja már ugyan nekünk egy kis időre az ő hátsókerék tengelyéhez tartozó anyát. Odaadta, mindenki örült, jeee, nem fog a hátsó fék. na kis szenvedés után (és húgomban, a bringa iránt érzett kevéske biztonságérzet lerombolása után) sikerült a művelet.

Hugi el, mi Csabával fel játszani.
Kölcsön adtam neki a 21 colos monitoromat, hogy állítassa be, addig meg lehet nála, hisz úgyis elromlott a monitora. Szép képe van, rég láttam, mert az otthoni gépet is inkább anyu és hugi használják. Ez kb ennyi is volt, elfogyott még egy kis Sangria, de semmi alkoholizmus! 8)
Másnap (ez már ugyi hétfő, nagylocsolkodás) kedvesem családját öntöztem végig (natürlih csak a nőtagokat). Jófej család, mint a miénk, szinte minden típusú emberből van benne legalább egy. Jó kajcsizás, férfiak a nők ellen locsolós játék, én lámpalázas versbeégés, etc, etc ... 8)
Aztán mikor hazaértem, Cs kitalálta, hogy építsünk náluk sziklakertet ... Jó,mondom és máris mentem át.
Csabi mondja, hogy el kell vezetnem a teherautót a közelben lévő gyárig, mert ott a telephelyük és onnan kel némi gombatrágyát hozni. Mentünk is, hoztunk is, aztán ugorjunk le Tücsökért a szoliba, ahol melózik, jeee mondom, vezetek még, aztán még el tankolni JET kútra, ott vettem egy faja autókát ( Cararama, Toyota RAV4 nanáááá 8) ) aztán kitaláltuk, hogy ugyanmár sötétedik, vegyünk a Budaörsi TESCO-ban halogén izzót az 500w-os refibe. Királyság, oda is kivittem a gépet 8) ... nagy élmény ilyet vezetni. Tisztára olyan volt, mint kispolszkit, csak ez sokkal nagyobb, meg diesel, meg szervokormány, meg ötsebesség 8). Kimentünk, ofkoz elfelejtettük, hogy nyuszinapon zárva, nembaj, haza.
Először egy rakás kő, aztán addig-addig alakítgattuk, mígnem szép halom kő lett belőle, sőt mindjárt akár bevetetlen sziklakertnek is lehet nevezni.
Képek idővel kerülnek majd a képtáramba, de amennyi meló vár rám mostanában, hát nem hiszem, hogy ez a közeljövőben lenne 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése