csütörtök, január 13, 2005

Nincsenek véletlenek ...

Szóval ugye űzöm a zipart meg közben gépet akarok venni, és a szokásos baromságaimon keresztül jutok el katarzisig ... Ergo, heteket (sőt alssan hónapokat) töltök el kedves barátok agyára menésével ("te figyúúú, ez most akkor jó van nemjó alaplaaap?"), meg baromisok cikk megnézése (jelenlegi favorit a Prohardver), tesztek olvasása (pl videókártya monstre teszt) meg egyébb olyan dolog ami engem csak abban győz meg hogy jót veszek .. elvileg lehet szar is amit veszek, de mindenesetre én megnyugszom .. talán .. vagy összezavarodok ... ilyen eset amikor megmondja valaki, hogy xy (esetünkben Ati 9800-as, 128Mb-os, 256bites) kártyát kell venni mert az most jó. Oszt megnézem, és akkor látom, hogy ezt gyártja vagy öt gyártó, és akkor mika a különbségek, melyiket édrdemes legjobban, mert árban se mindegy ... szóval ehh ... aztán még rengeteg dolog ... az alaplap, a proci, a cpu hűtő, a vinyó, meg minden ...
Persze emellett nézni, hogy hol lehet kapni amit kinéztem, egyáltalán lehet-e, ha lehet akkor lehetőleg az egész gépet max 3 cégtől szerezzem be, aztán csak addig kutakodtam míg odáig jutottam, hogy szinte mindent a Digital-Mind-nál szerzem be. Eljutottam már odáig is, hogy írok nekik egy levelet, hogy K8N-EDeluxe alaplap, AMD64 300+ proci, Kigmax superram 512(*2), Sapphire 9800, stb, amikoris megláttam, hogy az ő általuk árult legnagyobb (XX-Gamer1.0) konfig szinte teljesen ez, csak a videókártya más, és egy két alkatrászről nemtudni, hogy pontosan mi az ...
Szóval elküldtem nekik, hogy mondják meg, hogy pontosan mi van benne, oszt mivel szinte tök ugyanabban az árban van mint amit én kiszámoltam alkatrész szinten (ezt meg ugyi akkor ők szerelik és élesztik), és egy cégtől lenne ... úgyhogy reménykedek ... eddig még nem jeleztek vissza ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése