hétfő, január 17, 2005

Első tapasztalatok ...

Na ... felinstalláltam a ménküsok szoftvert amit adtak a géphez, oszt teszteltem ... a 3dMark03 jóval 10e felett, a 3dMark05 meg valamivel 5e felett ... meg olyan demókat néztünk kicsimmel, hogy hűha ... Nem nagyon volt még időm játszani rajta, mert hétvégén szombaton épphogycsak összeraktam, meg letöltöttem demókat meg játékokat (végre valamien oknál fogva szuperál a wifi és 16G-t sikeresen, egyben áthúztam Csabitól) ... oszt csak nézegettem ... meg megszereltem az otthoni netet, hogy dupla ethernet szál jöjjön be a szimpla helyett, meg (mondjuk az nem PC, de) felszereltem egy mozgásérzékelőt az előszobába ... na ennyi volt a héltvége ...
Kurva mosógép meg még mindíg szar, szegény pincem egyik kolleganőjéhez ment mosni ... 8( ... még megvárom mit reagál a Merloni (mert kértem szavatossági teljes gépcserét) oszt annak a függvényében, vagy így vagy úgy de új gépünk lesz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése