szerda, január 19, 2005

Nem a mai ...

Hát nem .. nem a mai az én napom ... reggel felébredek arra, hogy szól a rádió és az ébresztő a mobilomban egyszerre, amit hirtelen nem tudtam hova tenni, hiszen kincsem még bőven aludhatna, de akkor miért szól a rádió? ... Mit tegyek? ... nagynehezen elkoordináltam magam a mobilig és megnyomtam egy gombot, hogy legalább az kussoljon egy kicsit ... aztán megkerestem a távirányítót és lelőttem a rádiót ... visszadőltem és vártam a második csipogását a mobilnak ... megjött, nagynehezen így nagyjából öt és fél óra alvás után feltápászkodtam, letápászkodtam, összeszedtem magam és a cuccaim, ettem egy szelet kenyeret, egy túrórudit, ittam egy tejeskávét, belenéztem a TV-be, és háromnegyed hátkor már rugdaltam ki magam a garázsba ... kocsibabe, zene be, gázpedál be, koditerembe be ... Gyúrás hisztisen álmosan fáradtan, szarulérezve magam, kicsi mellezés, aztán kicsi bringázás, aztán kicsi szaunázás, aztán be zuhiba, de ekkor valami megcsikarta a hasam. Namondom eljött az idő, hogy betoljam a reterátra a fostalicskát. Úgy is lett. Húzom a papírt, hogy letapétázzam az ülőkét, ekkor a mozdulatra a papírgép úgy gondolta, hogy 0.5m kétrétegű "Mingyárt elfogyok" jelzésű slópapírt kibocsájtása után akad egyet, majd könyörtelenül kiszakadva tudtomra adja, hogy ennyi. Jóvan, mondom akkor ezzel vagy a seggemtörlöm, vagy valamit kiokoskodok ... Hát nem irigylem a csajokat akik a retyóra guggolva pisilnek ... nekem is kb ilyen pózban sikerült a móka. Szerencsére nem történt súlyos attrocitás fartájon, így nagyjából tisztán ugrottam be a zuhiba ahol kellemesen felfrissültem ... Lacival (akivel ugye együtt gyúrok) aztán benyomtunk egy banánturmixt, és jöttem be melózni .... Kedvtelen vagyok, fáradt vagyok, száraznak érzem magam, valami nem klaffol ... ehh ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése