kedd, április 06, 2004

Tegnap megint megmozgattam cirka két köbméter szart ... viszont mostmár rábukkantam egy papír-érc csíkra, ami mentén ki tudom játszani az összes újságot a pinyóból, egy húzásra ... jeee ... írtam a OSZK-nak, hogy köll-e nekik 25 éves életésirodalom .. oszt majd vagy válaszolnak vagynem .. holnap ... ha nem akkor megy az egész szar a méhbe ...
Ugyanitt: Feldolgozatlan "nyers" kristályok, Kalcedon, Kvarc, Cseppkő, Megyaszói faopál, mézopál, májopál, pirit, galenit, szfalerit, rézércek és egyéb nyalánkságok kidobásra várnak ... vagy elivszi őket valaki szemtelenül alacsony összeget hátrahagyva, vagy ingyen vagy én vitetem el konténerrel ... az meg sokba kerül .. 8) ...
meg írtam "aprómogyorónak"... hogy ha kell, akkor van norvég telefonközpont, meg kibelezett 286-osok ... 8) ... elsózok mindent ... és akkor remélem egy konténer is elég lesz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése