hétfő, április 05, 2004

Na, hétvégén jó volt ... Szombaton fogtam magam, szerelős ruci, megyek faterhoz, asztán mondom neki, hogy pakolnék, erre beszól, hogy várjak még, mert mégse úgy meg egyebek, majdnem berobbant a fejem ... aztán csak addig óbégattam vele amíg rájött, hogy mégse kell neki a pince ... végülis szombaton lementem, felmértem, 10-15 csoportot felvettem ami a legnagyobb helyet foglalják, aztán azokat pár alcsoportba osztottam (sitt, vas, papír, műanyag, etc), osztán kijelöltem, hogy mi hova kerüljön, és ezzel vége is volt a szombatnak .. pontosabban még kedvessel megnéztük a Horrorra akadva 3-at ... jó volt 8))) .. vasárnap meg egész nap pakoltunk, úgyhogy ma kicsit kivagyok, de az 5%-ával már végeztünk 8))) ... a kihordott eddig kb 2m^3 szemétből üszkve 2-3 fém lap, meg ugyanennyi vízvezetékcső volt amit visszavittem, mert használható 8) ... ha így haladok, tényleg szép lesz a pinyó ... faterral már beszéltük, hog yhol kellene lebetonozni pluszban, etc ... Ja meg még este jött bratyóm oszt lementünk és megnéztük a kísértet kastélyt .. vagy hogy híjják magyarul .. Eddie Murphy-s film ... aza sos, egyszer elmegy kategóri .. lehetett rémüldözni picit, meg röhögni ...
Szóval a kezdeti nehézségeken túl fasza volt a hétvége ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése