csütörtök, április 01, 2004

Nya végre van egy kicsiny időm írni ...
Tegnap nagyon nagy voltam logikából ... ejjdeno ... szóval van egy fürdőszobai melegítős ventillátorunk, ami nem akart nagyon menni, szétszedtem, és lokalizáltam a problémát, miszerint egy 130°-on tönkremenő "hőbiztosíték" mondta fel az unalmast. Nem forrasztva vagyok, hanem valami patentokakl volt felrakva, úgyhogy gondoltam kivágom, kis lábakat hagyva maga után, veszek egyet, és azt beforrasztom. Tegnap este neki is álltam, megvolt az alkatrész, szépen izzítom a wellerpákát (üszkve 300°-on dolgozik), és amikor azutolsó (2/2) lábat forrasztom be, hallok egy enyha kis pattanást, és akkor a fejemben felvillant a kis lámpa jel mellette a képlet "130°<300°=Megszoptad, gratulálok" 8) ... de sebaj, volt vagy 20 forint az alkatrész .. viszont se forrasztani nem tudom, se patentolni ... mert nem férek oda ... ilyen egyszerösszerakós a cucc ... bontani csak roncsolással ... ehh .. namindegy .. remélem nem fog ki rajtam 8) ... nem hagyom magam ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése