szerda, december 17, 2003

POSTA

Na a faszom tele lett tegnap egy postás luvnyával ... oké, hogy én kurvára nem szoktam postára menni és fingom nincs a aszaros levelek mibenlétéről de ez az ért kicsit sokk volt ... Naszóval megye, hogy egy APEH-es levelet feladjak ... Tomival be megyünk, kevesen vannak odaállok az egyik ablakhoz, előttem egy valaki, végez, odaállok. Csaj felnéz: Sorszáma? .. mondom Nincs, feltétlen kell tépni? mondja igen. Jo. Elmegyek, tépek, 20 perc mulva sorrakerülök ugyan annál a picsánál. Odaadom az A4-es boritékot. Megszolal: Hát nem tudom, hogy ez szabályos-e ... és körbekérdezett pár másik belső embert mire megnyugtatták, hogy igen, szabályos. Kérdi, csak így simán, vagy ajánlva?, mondom ajánlva.. Erre flegmán megkérdezi : Ajánlott szelvényt töltött ki?. Mondom Nem, ennyi amit hoztam egyenlőre. Erre elémbasz vagy 40 ilyen ajánlott feladó gecit. Elveszek egyet kitöltöm, meg beikszelem azt is, hogy tértivevényesen kellene, mert beugrott, hogy a könyvelő mondta. Odaadom a papírt, csaj ha lehet még flegmábban: Tértivevényes papír van kitöltve? ... na itt már kezdtem magamban boncolgatni, hog yhogy tudnám szájbaverdesni, hogy kicsit normálisabb legyen ... mondom Nincs. Ekkor megint elémbasz vagy 8-10 ilyen kitöltendő szart. Kitöltök egyet, visszadaom, nézegeti erősen ... dolgozik az a fél bites agya, aztán kinyögi: 146 forint ... kifizetem és megyünk ... de hogy a faszom televolt a picsával az hótziher ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése