kedd, december 23, 2003

Bár nem feltétlenül ért az ember egyet azzal akit vagy amit olvas, de mégis van véleménye ... Véletlenül ráakadtam a "S3ri megesz reggelire" című blogra. Előszőr ami feltűnt, a már pár helyen látott gomba 8) ... gyönyörűűű kék színben ... namindegy .. aztán látom a psyhedelikus szócskát ... mondom ... na, megint egy narkósblog, ahol valaki haláltusáját és/vagy a szenvedéseit lehet megnézni ... kösz nem ... aztán csak beleolvastam ... és valahogy a fogalmazás, a színkompozíció, az egész összhatása annyira magávalragadott, hogy elolvastam egy nagyobb szeletet ... hihhetetlen ... eszméletlen jó a design ... aztán - szakmai ártalom - megnéztem a kódot is .. az is gyönyörűen megformázva, szekcionálva ... ami kell ... ha egyes munkatársaim is képesek lennének úgy kódolni, mint ő, soha nem fosnék attól, hogy bele kéne nyúlnom a kódjukba ...
Gyorsan el is küldtem neki egy levelet a gratulációmmal ... tudom, hogy az embernek marha jólesik az ilyesmi ... szóval S3ri ... Grat mégegyszer ... és kitartás ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése